3 Haziran 2008 Salı

Sevgili GULAY'IM

SEVGiLi GULAY'IM

Bana yasama sevinci veren sevgili dostlarima zaman ayirmaktan ihmal etmistim uzun zamandir yazmayi.Ruhu,beyni sevgiyle dolu olan bu guzel insanlarla dolu dolu gecti nisan ayim.Her karesinde de sen vardin,attin her gunune imzani,bastin her saatine damgani.
Ay gulsun sana,gunes gulsun sana,adin gibi guller acsin gul yuzunde,hayat hep gulsun sana.,yildizlar dans etsin yanaklarinin o pembeliginde.SEN....SEN....Gulay'im layiksin herseyin en guzeline.Sen... guzel insan...en yuce duygularin basinda gelen insani duygularla yogrulmus,faziletli,iffetli,yuregi gibi dusunceleri de aydinlik piril piril olan bir insansin.Kendimden cok seyler buldum cabalarken Gulin'in staji icin,acarken telefonlari saga sola,paralarken kendini soz verdim diye hocama.Bu senin ne kadar sozunun eri,onurlu,sahsiyetli,karakterli oldugunun kanitidir.Zaten oyleydin gozumde,gonlumde,yuregimde.Simdi taht kurdun kalbimin en guzel kosesine.
Esen ruzgara gore yon degistiren, durustlugun,mertligin rafa kaldirildigi su gunumuzde ahlak dersi verdin herkese.
Genlerin Asena gibi bel kivirmadi,keskin U donusleri yapmadi.Azminle,isteginle basariya ulasti.
Sagol Gulay'im.
Sen...iyi bir musluman ornegisin genclere.Sahipsin saf yurek temizligine....Guzin hocan gibi sevgi,merhamet,iyilik,guzellik felsefen olmus seninde..Komsumuz acken,aglarken gulup eglenemeyiz,bana ne diyemeyiz,kulak veririz vicdanimizin sesine..
Zorda kalanlara el uzatmaktan,dertlerini paylasmaktan mutluluk duyanlardaniz biz...Ahh...Gulay'im ahh..Gorgu,asalet dogustandir,sonradan satin alinmaz ki..Gorgunun Gsini bile bilmeyenler,kendini birsey sananlar,sonradan gorme,hazimsizlar o kadar cogaldi ki...anlayamazlar bizleri nedense.
SEN.....
Sorumlulugunu bilenlerdensin...
Konu VATAN olunca akan sular durur diyenlerdensin...
ATAM'in izinde yuruyen,birlik beraberligimizi bozacak her turlu girisime karsi dimdik,ayakta duracak ender kisilerdensin...
Girmesi cok zor olan...,kolay kolay kimsenin giremedigi, kale gibi saglam,celik kapili gonlumu fethedenlerdensin.
Daha ne deyim guzel Gulay'im.
Seni hayal kirikligina ugratanlar...,senin gibi guzel bir insani anlamayanlar....,gozlerinin dibindeki rengarenk cicekleri goremeyip de aglatanlar...,canini acitmaya calisanlar...ne para,ne mal,ne mulk,ne sohret aradigin tek seyin sevgi,ilgi,huzur oldugunu farkedemeyecek kadar kor olanlar .....kolaysa arasinda bulsunlar bakalim senin gibi mert,yurekli,durust,namuslu insani.....,arasinda bulsunlar kolaysa bu kadar yuregi temiz,guzel olani.
Seni uzenler,seni cekemeyip hasetleyenler...
Sozum sizlere....sizin gibilere...Kolay bulunmuyor Gulay Koca'lar....mumla arasaniz bulamazsiniz gecse de aylar, yillar....Yasam boyu hep yasayacaksiniz pismanligi icinizde...!
Ben seni coook seviyorum iste....LAYİKSİN... en guzel ask gemisine binmeye...layiksin yurekten sevmeye sevilmeye.
OZLEDiM...parlayan,isik sacan, mahsun gozlerini,gur sesini,guzel hocam deyisini OZLEDiM..
Ozlemle,hasretle kucak dolusu sevgilerimi yolluyor,kocaman opuyorum seni.
iyi ki varsin...!
iyi ki biricik ogrencim,Gulay'imsin...!
Hersey gonlunce olsun....Yureginden sevgi,yuzunden gulumseme eksik olmasin.
Guzin AVCI
3.Haziran.2008
Doha-Katar
Y
İ

Hiç yorum yok: