16 Haziran 2010 Çarşamba

YOKSUN YANIMDA

Yagmur yagdi birtanem sabaha kadar
Yerle gok birlesti sanki
Gecenin simsiyah karanliginda
icim burkuldu cama vuran her damlada

Caktikca simsekler pespese
Gokgurultusu urkutucu sesiyle
Korkuttu beni
Aradi gozlerim
Aradi yuregim
Tatli prensimi
Sabah gunesimi

Yoktun yine yanimda
Bu sagnak yagmurlarda
Bir sese hasret
Bir cana hasret
Sana hasret
Yapayalnizdim tek basima...

Kimsesiz, kucucuk bir kiz cocugu gibi
urktum,sindim bir koseye
Buyudu gozlerim faltasi misali
Dehsetle aydinlanan odamda

Yoktun yine birtanem
Yoktun yine yanimda
Durmaksizin yagan bu yagmurlarda...

Ne kadar uzulsem de
Ne kadar aglayip gozyasi doksem de
Yine de...yine de...
Nefes aldigini bilmek var ya
Sevdigimi soylemek var ya sana
O bile yetiyor bana...!

Guzin AVCI
Ankara
15.6.2010

Hiç yorum yok: