15 Haziran 2011 Çarşamba

Yağmurlar bile mutlu etmiyor beni

Günlerdir,haftalardır hemen hemen hergün yağmur yağıyor bardaktan boşanırcasına.Ardından güneş açıyor gülümseyerek tüm güzelliğiyle.Doğa inanılmaz mutlu, sevinçli,keyfine diyecek yok.Yemyeşil heryer.Güller muhteşem.Nedense bülbüller yok piyasada.Şakımıyorlar cıvıl cıvıl.Dansetmiyorlar ağaçların dallarında,ötmüyorlar gönüllere su serpercesine.
Küsmüş mü güle ? küsmüş mü hayata ? bilemem.
Benim yüreğimde durgun sular gibi durgun.Dargın mı? kırgın mı ? kızgın mı hayata ?
Bıçak açmıyor ağzımı..konuşmak istemiyorum..
Gönül gülmeyinde yüz güler mi? içimden gelmiyor gülemiyorum işte.
Bu güzelim yağmurlarda yazmıyorsam yazamıyorsam anlayın ruh halimi.
Oysa..ben aşığım düşen her yağmur damlasına...
Ben aşığım yağmurun ardından çıkan güneşe, gökkuşağına...
Mutlu etmiyor hiçbirşey şu günlerde beni
Geçecek diyorum bekliyorum sabırla...!!!

GÜZİN AVCI
16.6.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: