1 Mart 2016 Salı

selam dostuma..

Karıştırırken eski sayfaları..
Deniz.. canım arkadaşım bu satırların çıktı karşıma.Duygulandım..
DOHA'da kadınları kaleme almıştım bir ara.
Neden Doha'dalar ? iş için mi ? gezme mi? gönül kırgınlığı mı ? eş mi? sevgili mi ?
neydi sebep ? diye..
adını da koymuştum GURBET GÜLÜ...

Sevgili Gurbet Gülüne,
  Seni gonulden kutluyorum sevgili gurbet gulu,
  Kadin adina uzaklardan cok uzaklardan cirpinan bir gonul,hayata dair
paylasimlar cekilen sikinti  ve en onemlisi yalnizlik  adina nice
guller ve nice solan guller adina cok nadide cok hassas sevgiyi aski
unutulmayi hatta vefasizligi ve ne aci ki ayriligi renklerinde tasiyan ve
ozellikle aski tutku ve paylasimi fedakarligi yansitan guller..... kirmizisini yasatmak
adina  gurbet gulleri olarak adlandirdigin isabetli secimini kutluyor 
kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum ....
  Yureginde sevgiyi tasiyan  sen guzel insan ,temiz bir kalp,bunca yil
korpe genclige isik tutmus onlara dogruyu yalnizca dogruyu ve durust
bir kalbi hayati sevgiyle bakabilen guzel gorebilen bir gozu ve en
onemlisi hayati ve insani sevmeyi ogrettin.Soguklarda ceketini
giydirdin.agladiginda omuz verdin .umutsuzlugunda umut olup yuregini actin nice
caresizlikleri onlarla yasadin onlarla paylastin.Nice adi ana olan analar
adina ana, nice  babalar adina baba oldun.Sen sevgiyi paylastin
karsiliksiz cikarsiz sevgi oldun yureklerinde taa uzaklarda da olsan
memleketinde sevgiyle carpan gonuller biraktin.seni sevgiyle hasretle ozlemle
kucaklayacak temiz gonuller.Hayatta nice vefasiz kara gonuller var bunlara
kizmak elimden gelmiyor.Cunku ne yazikki sevgiyi vefayi ve paylasimi
ogreten bir guzinleri olmamis gecmislerinde ne yaziktir ki ne adina neden
yasadiklarini suni paylasimlari tutkusuz gostermelik iliskileri  yuze
gulen yapmacik samimiyetleri ne adina ne katabilmisler hayata
soyler misin .... samimi duygular gerekiyor sana yapmacik dogrulugu
tartisilir kendilerine ego katmak adina anlatilan abartili hikayeler degil ......bu tarz insanlari yazacagin simsicak satirlara tasiman ne kadar dogru olur tartisilir.Tabiki senin bu caban adina guzel tesvikler gelmemesi beni uzdu fakat umarim  sana
bu davranislar hirs ve azim verecektir. ....
  
   Sevgili Arkadasim Seni sevgiyle kucakliyor ve bu guzel cabanda her
zaman yaninda olacagimi,bu guzel kitabinda yer almamin bana onur
verecegini belirtmek istiyorum.Seni kisa bir suredir taniyorum.Fakat oyle
geliyor ki yillar boyu tanimisim. dostlugumuzun hic bitmemesi dilegiyle...
  Sevgi ile kal kalemsiz kalma.....
  Sevgilerle,
deniz 08.06.2006
  doha 

Hiç yorum yok: