2 Şubat 2018 Cuma

zorunlu "Zeytin dalı "harekatı...

Afrin'e..
Askeri harekattan beri..
Kaçtı huzurum gurbet ellerde..
Mehmetçiğin yerine koydum kendimi..
Düşündükçe uykum kaçtı bitmedi bir türlü gecem..
Sis basmış heryeri gözler görmüyor ileriyi..
Gecenin ürkütücü karanlığı kabus gibi..
Yağmurun dağlara vuran sesi..
Yankılanan kurşun sesleri..
Sırtımda 50 kg ağırlıklık..
Elimde buz tutmuş tüfeğim..
Kış mevsiminin ayazı kesti nefesimi..
Kör olası hainlerin attığı kurşunla..
Siper aldım oturdum çamur batağına..
Kaldım kıpırdamadan uzun süre..
Dondu bedenim, uyuştu bacaklarım, uyuştu ellerim..
Senin yerine ben ÜŞÜDÜM iliklerime kadar ASKERİM..
Öyle bir SEVDA büyüdü ki içimde..
Sizi korumak için..
Yanınızda olmak istedim..
Ön saflarda SAVAŞMAK istedim..
Bu iman gücü, bu VATAN sevgisi bizde oldukça..
Korkun bizden hainler..!!!
Her TÜRK asker doğar, ASKER ölür bilmez misiniz..?
Dualarımız sizinle ASKERİM..
VATAN SİZE MİNNETTAR..
Kalben ruhen yanınızdayız  son nefesimize kadar..
Yeter ki SİZ ÖLMEYİN..!!!
Bu sıcak operasyondan..
Burnunuz kanamadan..
Ayağınıza taş değmeden..
Saçınızın teline zarar gelmeden..
DÖNÜN sağsalim evinize..!!!
DÖNÜN MEMLEKETİMİZE..!🇹🇷

Güzin AVCI
24.0cak.2018
KUVEYT

Hiç yorum yok: