20 Nisan 2013 Cumartesi

duy gönlümün feryadını...

Gonlumun feryadını duy be serseri
SEN misin beni kahreden yoksa BEN mi?
Her saniye işledi icime ÖZLEMin buram buram
Bosa aktı gitti yıllarım sular seller gibi
Bir kez lehime donmedi ki körolası zaman..
Yuregimde yangın atesi
Soner mi dersin SENSİZ ?
Diner mi yoklugunda caglayan gozyaslarım ?
Biter mi HASRETim ?
Gecer mi SEVDAmın yuzume yansıyan acı sızısı..?
Yeserir mi dersin birgün solan UMUTlarım yeniden?
Dökülür mü bir daha bilmem
dudagımdan SEVGİ sozcukleri ?
AŞK yorgunuyum...
Kırdın belimi...
Hani hayat paylasınca guzeldi...
Hani hersey benimle daha anlamlı,daha muhtesemdi..
Yaşam sebebim..
Sevdigim..
Bırak artık bu Bizans oyunlarını...
Kalmadı hayattan sayende ne beklentim, ne hevesim..
Bu HİCRAN yarasıyla
ayagımda prangalar asılıyken
Gelir miyim ardından bir kez daha ?
İnanır mıyım bilmem sahte guluslerine,yalanlarına ?
VAZGEÇ dedim kanayan yuregime
Vazgecemedi GÖNLÜM
bu vefasız YARdan...!

Güzin Avcı
20.Nisan.2013
Doha-KATAR


Hiç yorum yok: