29 Nisan 2013 Pazartesi

konuşuyordu gözleri

City Center'da
Bir hatun gördüm peçeli
Güzel giyimli,vücudu bicimli
Sadece görünüyordu gözleri
Gözlerimiz kesişti sevgiyle
Gülümsedim biraz da muzipce
Ahu gibi sürmeli,inanılmaz etkili
Muhteşem bir makyaj
Sürülmüş boyanın her rengi
Yaglı boya tablo gibi
Ayakkabısı yüksek ökçeli,seksi
Ya elleri? müthişti..
Kınadan yapılmıs ilginç desenli
Hay Allah...merak sardı beni
Kestiremedim bir türlü tenini
Abayanın altında hatun
Çikolata kutusu gibi gizemli
beyaz mı,kahverengi mi,bitter mi ?
İnanılmaz vardı bir albenisi..
Açık olmasın hiçbir yeri
KADIN MİLLETİ işte
Konuşur gözleriyle böylesi etkili
O kadar emindi ki kendinden
Dünyayı ben yarattım dercesine
Nasıl da bakıyordu o kara gözleri
İlgi çekici..nefes kesiciydi vesselam
Aceba güzel miydi yüzü, sesi, dişleri, gülümseyişi ?
Görünüşü kadar güzel miydi yüreği ?
Kimdi ? neyin nesiydi ?
Yel gibi esti geçti
Sözün kısası
Roman da yazılır bu AFETe
Gidilir de peşinden
Hemcinsi olarak ben etkilendim
Bilemem ERKEK MİLLETİNİ...!

Güzin Avcı
29.Nisan.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: