24 Şubat 2015 Salı

yazıklar olsun ...kanal 8..

Haberler..inanılmaz can sıkıcı..bir tane iç açıcı bir haber olmaz mı  kanallarda ? Yok işte..
Allah kahretsin, milletin derdi yetmiyormuş  gibi, bin dert de televizyondan yükleniyor üstüne.
Her gün asker şehit oldu haberi..o da 5 saniye..ha tavuk ölmüş ha asker ne farkeder...
Ya intihar etti deniliyor..ya kaza geçirdiği söyleniyor..
Dünyanın gözü güçlü ordumuzda GENÇ  nüfusumuzdaydı..
Ordumuzu çökerttiler muratlarına erdiler..genç nüfusu da yok ediyorlar bir şekilde..
Hep kan şiddet kaza ölüm tecavüz kadın öldürme  gasp hırsızlık esrar eroin  bonzai..
Açlığın sefaletin kara kışın dondurucu ayazın altında garibim güzel halkım ezilmiş dert küpü..
Bu ne ya..dünyanın en güzel ülkesinde çekilen çileye bak..
Neden burda bu tür olaylar yaşanmıyor..? Neden insanlar strese girmiyor..?
Olsa bile moral bozucu haber asla gösterilmiyor..?
Fırlamaya hazır ok gibi gergin sinirlerim üzülüyorum yaşananlara..
Dalgalı denizlerde kayboluyoruz her gün biraz daha..
Okyanuslarda fırtınaya yakalanan gemiler gibiyiz perişanız yazık günah bize..
Elimden bir kaza çıkmasın diye sabrediyorum izlerken inanın.
Yumruğumu sıkıyorum dişlerimi sıkıyorum öfkeme yenik..
Bakmayım diyorum GURBET işte dayanamıyorum güzel habere hasret yüreğim..
Belki gönül açıcı bir haber duyarım umuduyla izliyorum haberleri hiç istemesem de..
Hem bağırıyorum hem de kahrediyorum  karanlık zihniyetlere..
Koysalar bir belgesel bir EĞİTİCİ bir program..canım feda..yok..arada bulasın..
İşte benim stilim programı..
Programda ÖRNEK alınacak bir şey yok...hep kavga, tartışma, aşağılama..
İzleniyor yok başka alternatifi halkımın, kış günü tek eğlencesi TV..hangi kanalı çevirse aynı seviye..
Terbiyesiz  şımarık kızlar oturmuş dan dan dan boş teneke gibi dedikodu makinası..
Kafam dağılsın içim açılsın stres atmak tek amacım..
Tam tersi inanın  izlerken insan dönüyor stres topuna...
Kemal Doğulu bağırıyor tüm gücüyle..( en dürüst jüri oysa )
....Sen bana 2 hareket yaptın Melisaaaaa..
1--" yürürken bana omuz attın, sonra benim olduğumu anlayınca özür diledin..!!!!"
2--" arkadan beni iteledin..!!!
ÖZÜR dilemiş işte.. Acelesi vardır belki de..
Sizi izleyen SAĞLIĞINDAN olur ..
Ben 5.000 GENÇ delikanlı,genç kız öğrenciye senelerimi verdim.
Siz ne anlarsınız EĞİTİMden...RUH SAĞLIĞIndan..?
Bir kalp bu kadar kırılır mı? Aşağılanır mı böylesine ?
Bize az mı omuz atıldı koridorlarda ?
Az mı öğrenci itelendi üstümüze ?
Az mı bile bile çarpışılmadı  koşarken..
Bir kez olsun bağırmadım..
Bir kez olsun ağlatmadım..
Bir kez olsun kalp kırmadım..
Bir kez azarlayıp incitmedim arkadaşlarının arasında..
Özür bile beklemedim.. Gençliğine verdim..
Kim acıttıysa canlarını, kim ağlattıysa gözlerini panter oldum savundum haklarını.
Yanlarında yer aldım her zaman her koşulda..
SİZ bu programı insanları eğitmek amaçlı yapın lütfen..
Yaralıyorsunuz insanları reyting uğruna ...
Akrep burcuyum..GURURUM herşeyden üstündür her zaman..
BEN olsaydım..
Ağlamazdım da..
Önce yıkardım tepenize orayı..
Dönmemek üzere...
TERKEDERDİM  kanalı..
Size ATMA mutluluğunu yaşatmazdım yeminle..!


Güzin AVCI
25.Şubat.2015
Doha-Katar


Hiç yorum yok: