15 Şubat 2015 Pazar

Özgecan benim kızım olsaydı..

İçim acıyor..
Hiç tanımadığım, sesini hiç duymadığım..
Nasıldır giyimi kuşamı bilmediğim..
Ne sever, ne yer ne içer,?
Nedir en sevdiği müzik ?
Nasıldır ailesi yaşantısı ..?
BAKAMADIM  resmine..
UTANÇ duydum başına gelenden..
İNSAN değilsiniz psikopat şerefsizler..
Kimbilir nasıldı elbebek gülbebek geçen  çocukluğu..?
Doğduğu gün yaşanılan sevinci..
İlk emekleyişi..ilk anne baba deyişi..
İlk ayağa kalkıp adım atışı köralası vahşi dünyaya..
Okul yılları..lise hayatı..üniversiteye girme çabası..
İnsan deliriyor düşündükçe..
Ne hakkınız var elin gül gibi çocuğunu hunharca öldürmeye..?
Nasıl acıtırsınız canını kahpece ..?
Nasıl kıydınız söyleyin adi şerefsizler..
Allah belanızı versin..!!!!
Eğer ben..
Özgecan'ın annesi olsaydım eğer
Yakardım etinizi  cayır cayır  yaktığınız gibi
Kıyma yapardım lime lime bıçakladığınız gibi
O lanet olası aletinizden ipe bağlar gezdirirdim sokak sokak
Sürüklerdim yerlerde acımaksızın azgın boğa misali
Yel olurdum atardım tozunuzu savururdum gökkubbeye..
Sel olurdum boğardım tsunami şiddetiyle
Volkan olurdum parçapincik ederdim bedeninizi..
Deprem olurdum  yıkardım  tepenize dünyayı
Acıtırdım en şiddetlisinden o körolası canınızı
Alırdım kızımın intikamını
Çıkarırdım binlerce kat acısını..
Lanet olsun çaldınız yine uykumu
Lanetliyorum geceyle soyunuzu sopunuzu ..!!!!!

Güzin AVCI
14.Şubat.2015
Doha-Katar

Hiç yorum yok: