24 Ocak 2016 Pazar

DERBAND...Tahran'ın gözde mekanı..

ne çok özlemişim yazmayı..
gurbetçi özler ya Vatanını..
sigara tiryakisi özler ya sigarayı...
sevdalının burnunda tüter ya aşkı..
elma şekerini arar ya bir çocuk..
ana baba özler ya evladını..
ÖZLEMİŞİM ben de sayfamı...
Alaçatı'dan beri kısmet Tahran'aymış..
nasip oldu iki satır da olsa yazmak..
tüm özleyenler sevdiğine..kavuşsun Yarab..
minicik bir sayfaya bile sevindim..
zor da olan kullarını sevindir Yarab...!

DERBAND...değer görülmeye...

Merak ediyorum ya Tahran'ı..
Ayağımın tozuyla
Yoğun trafiğe aldırmadan
Hazırlandım bir çırpıda yeni yer göreceğimin heyecanıyla
Haydi..şehrin kuzeyine..
Tahran'ın gözde mekanına..
Geçtik meşhur Veliasır caddesinden
Kimler geldi kimler geçti kimbilir bu yoldan
Vay canına..inanılmaz kalabalık..
Sabahın erken saati gelmiş ahali demek ki..
Kimisi dağ kıyafeti üstünde tamamlamış  yürüyüşünü dönüyor evine
Görkemli dağın arasında daracık Alaçatı sokaklarıdan geçer gibi
Yürüdük yukarı doğru, yokuşa karıştı nefesimiz
Şehrin kirli havası yok burda tertemiz
Ne güzel restore edilmiş dağın yamaçları
Birbirinden şık lokantalar
Millet boğazına da düşkün vallahi
Keyifle başlamışlar yemeye öğle yemeğini
Çıkamadım ben dağın tepesine ayağımda botumla
Başka zaman dedik çıkarız spor ayakkabılarımızla
Oturduk bir yere özenli hoşuma gitti kebabı
Tepemizden geçen teleferikler vızır vızır eğlenceli
DERBAND..havanla suyunla atmosferinle sportif eğlenceli alanınla
Bayıldım..beğendim seni..
Keyifle her daim gidilecek hoş yersin kalbime yazdım seni..

Güzin Avcı
22.Ocak.2016
TAHRAN

Hiç yorum yok: