29 Ocak 2016 Cuma

yaşadım duygu seli..

Bugün cuma..
Katar gibi burda da tatil günü.
Hafta sonu yeni yerler gezme görme tanıma günü.
Taner beni TAHRAN MİLAD TOWERa götürdü..
435 metre uzunluğunda..
Güzel kule.. gel de çıkma..
Çıktık en tepeye,  iki kez gezdik ara katta..
Katın birinde sergi vardı herkes konuşturuyordu sanatını..
Diğerin de İran'ın ileri gelen insanlarının vardı birebir yapılmış kopyesinin aynısı..
En tepe..zirve..muhteşemdi..
Tam güneşin batma vakti..
Yaşadım inanılmaz bir duygu seli...
Karlı dağların heybeti engel olamıyordu harika güzelliğe..
Güneşin kızıllığı çökerken şehrin üstüne büyülü bir şekilde..
Nefesimi kesen hüzünlü bir sızı çöktü yüreğimin tam üstüne..
Şehitlerimize ağlayanların feryadı karıştı gri bulutlara..
..soğukda donanlar..ekmek bulamayanlar..
..evsiz işsiz parasız aç borç içinde kıvrananlar..
Oysa ne güzel şu dünya..
Yaşamak varken gönül huzuruyla doya doya..
Burnumuzdan getiriyor kalpsiz vicdansızlar..
Sindirmiyorlar insanca yaşamayı içimize..
İndik aşağı..HALK toplanmış..canlı müzik eşliğinde eğlence vardı.
Hemen eve geldik akşam yemeği vardı Taner'in elemanlarıyla..
Restoran tıklım tıklım..
Elemanlar bakımlı sevimli alımlı..
Zarif misafirperver görgülüler..
Çok güzel bir ipek eşarpları vardı hediyeleri.. anlamlı..
Sundular saygıyla duygulandım anlayın o an ki ruh halimi....
Peşpeşe çıktı sanatçılar..
--Hoşgeldiniz..misafirimizsiniz..kardeşimizsiniz...
Hemen Türkçe şarkılarımızı söylüyorlar sevgiyle...
ağlattı biri yanık sesiyle beni....söyledi içten..."Götür beni gittiğin yere.."
Sanatçı ruhlu İranlı'lar..
Seviyorlar Türkleri..
Seviyorlar eğlenceyi güzel olan herşeyi..
Böyle mutlu yaşamak varken DOSTca..
Kan dökmek neyin nesi ?

Güzin Avcı
29.0cak.2016
TAHRAN

Hiç yorum yok: