1 Haziran 2017 Perşembe

Bu kaçıncı ŞEHIT böyle..?

Hüzün dolu bir gece
Acı haber düştü yine baba evine
Yüreğimdeki acının tarifini edemem..
Çınladı beynimde yanık sesleri..
"Anam ben ŞEHİT oldum anam..!
Yarım kaldı aşkım hayatım sevdam..
Ben  Ö L D Ü M   anam..!"
Gökgürültülü sağnak yağmurlar yağdı gözpınarlarından..
Sel oldu aktı ateş düşen ocaklarda..
Anaların feryatları karıştı gecenin karanlığına..
Kıydılar sana yine ASKERİM..
Savruldu bedeniniz sağa sola paramparça..
Ya hain bir kurşunla..
Ya bir mayınla..
Ya da meçhul bir kazayla..
Öldünüz genç yaşta VATAN uğruna..
Uğurlandınız şimdi doğduğunuz yerlere sıra sıra..
SON kez sarılacaklar sana sımsıkı ŞEHİTİM ..
Veda ağıtları dağlayacak ciğerleri..
Tazecik bedeniniz karışacak kara toprağa..
Almayacaksınız bir daha nefes..
Görmeyeceksiniz bir daha güneşin güzelliğini..
Unutulacaksınız kısa zamanda her ŞEHİT gibi..
Ölüm hiç yakışmadı size askerim..
Nurlar içinde uyuyun ŞEHİTİM..!

Güzin Avcı
1.Haziran.2017
Kuveyt

Hiç yorum yok: