29 Mayıs 2017 Pazartesi

Beşiktaş'ım sen çok yaşa..

Beşiktaşım sen çok yaşa
Canım feda olsun sana..!
Siyah beyazdır rengimiz
Beşiktaşımıza hiç bitmez sevgimiz..!
Çınladı durdu sabaha kadar Şampiyonluk sesleri
Yaşadık Ramazanda mutluluktan duygu seli..
Küçücüktüm sevdalandım gönülden bağlandım bu takıma
Ne kadar düşkündüm  inanılmaz aşıktım futbola
Ailem hep Beşiktaşlıydı aşıladılar damarlarıma kadar beni
Tabii ben de yeni doğan yeğenlerimi :)))
Beşiktaş dedirttim hepsine anne baba dedikten sonra
Sopaların ucunda Beşiktaş bayrağı
Dizerdim boy sırasına göre arka arkaya
Yürütürdüm minicik çocukları bahçede marş eşliğinde tempoyla
Galibiyette çılgına dönerdim sığmazdım sevincimden kabıma
Ismarlardım sevincimden herkese baklava çikolata dondurma
Kaybedip mağlup olmuşsak ağlardım deliler gibi
Derya olur taşardı gözyaşlarım kimseler dindiremezdi
Beşiktaş'ım kaybettmişse maçı gitmezdim okula tüm sınıf beklerdi beni kapıda
Beşiktaş denilince ..Meşhurdum ilk ben gelirdim akıllara
Voleybolcuydum servislerim bir füzeydi yakardım karşı Takım'ı
Fırtına gibiydim atletizmde yoktu kimse üstüme
Sporun her dalında en önde ben
Ama futbol  aşkı bambaşkaydı içimi yakan bir ateşti
Inanılmaz bir sevgiydi yüreğimdeki
VATAN sevgisiyle birleşti mi?
Tutamazdı hiç kimse beni...
Hayallerim hep Beşiktaş üzerine olurdu
Isterdim hep ŞAMPIYON olsun
Gol kralı hep bizden olsun
Gururla geziyim başım dik olsun..!
Çoğu kız  erkek peşinde aşkı kovalardı
Ben elimde meşin yuvarlak futbol oynardım  :)
Kar yağmur çamur demezdik maç yapardık kuzenlerimle
Bahçenin dili olsa da söylese attığım golleri peşpeşe
Hayatım spordu..futboldu ..bilirdim tüm futbolcuları
Bir defterim vardı kocaman kim nerden gelmiş nereye transfer olmuş?
Bilirdim soy ağacını  takip ederdim sosyal hayatını
Herkes gazetenin ilk sayfasını okurdu
Ben spor sayfasından başlardım okumaya heyecanla
Metin Feyyaz Ali efsanesi
En mutlu olduğum seneydi
Çok istedim başvurdum federasyona
Istedim bir bayan futbol Takım'ı kurmayı
Olmadı hevesim kursağımda kaldı.
Hey gidi gençlik hey
Hey güzel günlerim hey
Ne güzeldin gençlik yıllarım
Teşekkürler Beşiktaş'ım
Gittim geldim o günlerime
Sevdan başka BEŞİKTAŞIM
Benzemez başka AŞKA...!

Güzin Abcı
29.Mayıs.2017
Kuveyt


Hiç yorum yok: