14 Mayıs 2017 Pazar

Kuveyt'te..ağladım bugün gün boyunca..

ANNEM günü bugün
Öyle dolmuş ki içim
Duygu seli yaşadım
Ağladım gün boyunca
Çalan her telefona
Her hatırımı sorana
Atılan her mesaja
Gönderilen her videoya
Çalan her türküye her şarkıya
Ağladım annem
Ağladım sana yana yana
Ne çok dokunuyor kanıma yokluğun bir bilsen ANNEM
Bir yanım eksik  SENSİZ
Hiç dinmedi iç sızım senelerce
Nereye gittiysem geldin benimle
Üzülsem birşeylere uyandım seninle
Kimse inanmaz ruhunun yanımda olduğunu
Bilmez kimse beni nasıl koruduğunu
Güzel yüzlü güzel kalpli asil ANNEM
Vicdanını merhametini insaniyeti miras bıraktın bana
Baktıkça şehit analarına o yoksul yaşamlara
Öksüz yetim kalan o masum yavrulara
Bağrı yanık analara feryatları bulutlara karışanlara
Huzur evlerinde terkedilmiş aranmayanlara
Minicik bebeklerine kıyanlara sokağa atanlara
Köprü altında yatanlara
Uyuşturu bataklığında kıvrananlara
Kimsesizler yurdunda yaşanan istismarlara
Hastane köşelerinde şafağı bekleyen hastalara
Parasızlık yüzünden yıkılan yuvalara
Boşanan eşlerin çocuklarının içinde açılan yaralara
İşsizlikten kan ağlayanlara
Ruh sağlığı bozulup eve kapananlara
Çok insan aç yatarken ben tokluğa
Dayanamıyorum ANNEM
Kalbim sızlıyor acı acı
Yüzümde hep bir gülümseme herkes sanıyor beni neşeli
Içimde kopan fırtınaları kimse bilmiyor ANNEM
Yüreklerdeki katılığı çözemiyorum ANNEM
Sevgisiz aşksız sevdasız oldu yaşamlar
İnsani duygularla kaplı kalbimi yoruyor ANNEM
ALIŞAMADIM yokluğuna
Varlığınla huzur bulduğum çocukluğumu özlüyorum  ANNEM...!

Güzin AVCI
14.Mayıs.2017
KUVEYT



Hiç yorum yok: