12 Mayıs 2017 Cuma

nerden nereye..

Ne güzel rüyaydı öyle.
Hep içimde ukte kalmıştır şu Rusya'yı Kremlin'i göremedim diye.
Kızıl meydan ilgimi çeker güzelliğiyle.
Beyin ne düşünürse, atarmış beynin bir köşesine onu görürmüş rüyasında .
Galiba akşam Taner'den etkilendim.Rusya'dan bir mühendis gençle konuştu.Audi arabasıyla ilgili. Beyin işte minicik ama DÜNYAYI sığdırıyor içine.
Hem mutfakta yemek hazırlıyorum, bir yandan TVdeki haberleri dinliyorum, konuşmaları farketmeden beynime kaydediyorum, bu arada çokşeyi de düşünüyorum.
Biraz fazla açık antenlerim :))) iyi midir kötü müdür bilmem?
Biraz saf salak olsam vurdumduymaz olsam ne iyi olurmuş.
Çok kimsenin görmediğini görür farkederIm.
Bir bakışından ne düşündüğünü hissederim.
Bir gülüşünden bir oturuşundan karakterini kişiliğini çözerim.
Vücut dilini çook iyi okur ne demek istediğini bilirim.
Anında anlarım beni sevip sevmediğini.
Beynini okurum işin kötüsü gözlerime bakarken.
Bakmam beden eksikliğine, bakmam kültürüne cahilliğine, bakmam giyimine, bakmam kariyerine..
Bakarım INSAN mı ? bakarım kalp güzelliğine..
O gözler bakmışsa bana iyi niyetle.. yazarım kalbimin en güzel köşesine..
Hele bakmışsa art niyetle..bir daha göremez gözbebeğimi istese de..
Doğuştan gelen bir yetenek midir?
Sezgilerim çok güçlü Allah vergisi midir ?
Ben de bilmiyorum.
Kim için ne dediysem çıkmıştır. Hiç mi yanılmaz insan?
Iyi niyetli biriyim... Çok da sabırlıyım çoook..
Iyilik duygusu zırhım, kaplamış benliğimi..
Asalet gömleğim sırtımda, izliyorum sessizce olanı biteni..
Nerden nereye rüyamı anlatacaktım :) hayırlara çıksın..
Dersteyim, üstümde mavi döpyes takım elbisem var,
Örnek olmalı ya bir ÖĞRETMEN şıkır şıkırım  her zaman ki gibi :))))
Öğrenciler pencereye yöneliyor.
Ne var ? diye bakıyorum ben de merakla.
Bismillah..
KIZIL MEYDAN..
Ne kadar güzel diyorum bakıyorum hayranlıkla..
Oldu birden bizim sahil şehirlerimizden Alaçatı gibi bir yer..
Lisemiz oradaymış toplanmış öğrenciler bizimkiler ahali..
Gündüz Kurtuluş lisesinin elit Öğretmenleri konuştuk Esen'deydi..
Akşam Rusya muhabbeti..
Beyin işte..Almış hafızaya.. :)
Hepsini getirdi biraraya..
Birkaç saniyede olsa..
Kremlin'i gördüm ya..
Gerçek gibi..
Güzeldi..:)

Güzin AVCI
12.Mayıs.2017
KUVEYT



Hiç yorum yok: