29 Ekim 2011 Cumartesi

Setenay Özdan'dan Güzin Avcı'ya 29 Ekim Doğum Günü Şiiri

Bu sana dostum sana yalnız sana
Kartal kanadı gururuna,kardelen yaprağı kırılganlığına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Tufanlarına boranlarına,gökkuşağına gebe yağmurlarına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Kıskıvrak yakalanışlarına,doludizgin savruluşlarına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Damıtılmış yalınlıklarına,hilesiz yaşanmışlıklarına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Tehlikeli virajlarına,çıkmaz sokaklarına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Yüreğinin dokununca kırılıveren dallarına,yeşermeyi bekleyen yapraklarına

Bu sana dostum sana yalnız sana
Ele avuca gelmez dalgalanışlarına,asi kıpırdanışlarına

Busana dostum sana yalnız sana
Hiç eksilmeyen ve bitmeyen çoğalışlarına,o cömert o bakirvaroluşlarına
Bu sana DOSTUM, SANA, SANA, SANA
Setenay Özdan
29.10.2011 MERSİN

Hiç yorum yok: