30 Ekim 2011 Pazar

Yeni yaşımda

Cumhuriyet Bayramı bayramların en güzeli..en değerlisi..en yücesi..en anlamlısı.
Ne mutlu ki özgür bir ülkeyiz ve böyle bir bayramımız var kutlanacak.
Düşünüyorum da bazı insanlar neden bu kadar nankör? diye..Mantığım almıyor,acaip sinirleniyorum böylesi beyinsiz olmalarına.Akıl var mantık var.ATAM ve Şehitlerimiz olmasaydı,dört bir yanımızı çeviren düşmana teslim olsaydı eğer,bile bile ölmeseydiler bu topraklar için,bizim dünyaya gelme şansımız olacak mıydı ? Ne annem gelecekti dünyaya ne de babam..ne de ben onların meyvesi olarak hayata merhaba diyecektim.Şu anda şu başkentim Ankara'dan bu satırları yazan ben değil ya bir Yunan tohumu olacaktı, ya bir İngiliz,ya da bir Fransız..yani bir Türk vatandaşı olmayacaktı.Ne kadar çabuk unutuyoruz herbirşeyi..Koyun mu olduk mübarek ? Dün ilk defa 1923 den beri kutlanmadı 29.Ekim.Cumhuriyet Bayramı..Bu öyle sıradan bir bayram değildi..bu laf olsun diye kutlanmıyor beyler..
Bu bizim namusumuzun,şerefimizin,özgürlüğümüzün,bayrağımızın,bağımsızlığımızın bayramı.Kimseye boyun eğmeyişimizin bayramı..kimsenin boyunduruğu altına girmeyişimizin bayramı.
Bu..bu..yüce AZİZ HALKIMIN başının dik olarak gezmesinin bayramı.
Biz ülke olarak ne acılar görmüş, ne felaketler atlatmış bir ülkeyiz.Tek yumruk olur sararız yaralarımızı.Hiçbirşey engel olamaz özgürlük bayramını kutlamaya.
Gölge düşürdünüz bayramıma..gölge düşürdünüz yeni yaşıma.
Buruk girdim...neyse ki SEVENLERİM vardı yanımda ..
SAĞOLSUNLAR...! Aradılar yurt içi,yurt dışı..konuştum sabahtan yatıncaya kadar büyük bir heyecanla.Facebook da kutlayan arkadaşlarımın içten sıcacık samimiyeti ağlatmaya yetti beni.
Gülin'in sürprizi,Setenay'ımın muhteşem şiiri,Belkıs'ımın klibi,canlarımın sevgisi..
iyi ki varsınız..!
iyi ki dostlarım canlarımsınız...!
Seviyorum bir ayrı sizi...!
Dostluğumuz sürsün yaşam boyu daimi...!!!

Güzin AVCI
29.Ekim.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: