12 Ekim 2011 Çarşamba

Neyyire'mle Kızılay'da dolu altında...

Dün,uzun zamandan beri ilk defa indim Kızılay'a Neyyire'mle buluşmak için.
Attığım her adımda, üzerime düşen yağmur tanesi inanılmaz mutlu etti beni.
Doya doya ıslanmak isterdim ama kıyamadım kendime.Hemencecik bir şemsiye aldım hem de şeffafından, bu muhteşem manzara kaybolmasın diye.
Vitrinler inanılmaz güzeldi.Cezbedici,lüks, ışıl ışıldı.Görücüye çıkan gelinlik çağındaki kızlar gibi süslenmişti.Büyülü bir atmosfer çekiyordu insanı içeriye.
Sonbahar...hüzün verir insana. Hele bir de kapalıysa hava.Depresyaona girenler çoğalır bu ayda.Güzel halkım benim.Rengarenk giysiler içinde kızlı erkekli cıvıl cıvıldı her birisi de.Müslüman ülkelerin içinde en güzelidir benim memleketim.
Mutluluğu alış verişte arayanlar çoğunluktaydı sanki.Modayı yakından takip eden gençler belliydi, yakışmıştı üzerinde denedikleri giysiler.
Geldi Neyyire'm.Can dostum,güzel kardeşim,asil arkadaşım.Ne de çok özlemişim güzel dostumu.Sarıldık sımsıcak büyük bir özlemle birbirimize.
Başladık yürümeye.O ince ince yağan yağmur dönüştü doluya.Nefes kesen bir görüntü vardı Kızılay'da.İçimden dua ettim. " UMUT olsun umutsuzlara, bereket olsun darda olanlara, şifa olsun hastalara" dedim Yaradanıma.Sular seller içinde kaldı heryer, kabusa dönüşmeden geldi geçti birden sanki hiç yağmamışcasına.
Bu da benim memleketimin güzelliği işte.
Yürüdük can dostumla..yanyana... huzurla..konuşa konuşa.
Oturduk Mithaşpaşa'daki Mangal'a.Kardeşinin Mangal'ıda Köroğlu'nda.
Keyifle yedik sunulan birbirinden güzel ikramları.
Semaverde kaynayan çayın sesi, KEMAN'ın iliklerimize işleyen melodisi, fındık büyüklüğünde yeniden yağmaya başlayan dolunun gövde gösterisi.
Güzeldi tek kelimeyle...!
Neyyire'm dönüyor birkaç gün sonra Umman'a.
MNG'nin ihalesi var yakında.
İnşallah güzel haberler alacağız ve kutlayacağız çoşkuyla.
Gerçek dostluk budur işte.Hayat buldu ruhum bu birliktelikten.
Özlem giderdik,stres attık,konuştuk her konuda.Döndük evimize mutlulukla.
Şimdiden özledim can dostumun tatlı sohbetini...!
sevgiler
Güzin Avcı
11.Ekim.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: