17 Kasım 2011 Perşembe

İstanbul..gördüm dostlarımı yıllardan sonra..

Düğün bitti..
Gelin-damat uçtu Kıbrıs'a..gelenler döndü yuvasına.
Ben kaldım Gülten ablamla İstanbul'da.
ilk işim ilkokul ve ortaokul arkadaşım Gülhan ve Şenay'ı aramak oldu.
Öyle özledim ki çocukluk dostlarımı. Uzun yıllar geçti aradan.
Taksim'de Gezi pastanesinde buluştuk heyecanla.
Hey acımasız yıllar hey..Bizden çalsan da bazı şeyleri..Gençliğimiz gibi.
Ama o gözlerimizdeki ışıltıyı çalamamışsın ne yazık ki.
Konuştuk bıraktığımız yerden bugüne kadar geçen süreyi özlemle.
Atladım gittim canım kuzenim Ersin'ime..Engin'ime.
Ertesi günü hemen çok sevdiğim sevgili akrabam Denizoğlu ailesini aradım.
Öyle özlemiştim ki burnumda tütüyordu her biri.
Pijamalarımı da ladım yanıma..kararlıydım yatmaya.
Gülizar ablacım..biricik anneleri.Çok severdi rahmetli annem kendisini.
Hülya'm..canım benim..kibar,özel ve güzel dostum ilkokul arkadaşım.
Ferya'm, güzeller güzelim canım kardeşim.
Ziya'm..evin en küçüğü kıymetli erkeği..Sofu'mun kader arkadaşı.
TED koleji..Kayseri anıları..sonra Ankara hatırası.
Ne çok şey paylaşmışız sevgi içinde.
Hiç üzmemişiz hiç kırmamışız birbirimizi.
2 gün..2 gece..hep birlikte oturduk konuştuk konuştuk,
hiç bıkmadan usanmadan sohbet ettik doyasıya.
Bazen hüzünlendik bazen de bol kahkaha.
Hiç ayrılmamışcasına..hiç araya yıllar girmemişcesine.
Özlem giderdik, hasreti sildik gönlümüzden.
Son gece akşam yemeği yedik keyifle..sonra oturduk Kahve Dünyası'na.
Canım kuzenim,dayımın oğlu Cezmi de katıldı aramıza.
Güzel insanlar..keyifli birliktelik.
Canım dinlendi,ruhum dinlendi,unuttum tüm stresi.
Gülten ablam rahatsızlandı bir ara ..korkutsa da bizleri.
Güzeldi İ S T A N B U L tek kelimeyle...güzeldi can akrabalarım.
Gurur duyuyorum her birisiyle.
Unutmayacak Güzin...
Unutmayacak sizlerle geçirdiği bu güzel saatleri..!

Güzin Avcı
16.11.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: