1 Eylül 2012 Cumartesi

11.11.11 muhteşem İstanbul

11.Kasım.2011..yani 11.11.11
Bu tarih bir daha ne zaman tekkerrür eder bilemem ama böylesi özel bir günde,indik İstanbul'a...The Marmara Taksim otele.
Kartal yuvasından bakar gibi baktım kuşbakışı çevreye.
Gözlerim kamaştı bu güzellik karşısında.İstanbulda olmanın tadı başka bambaşka.
Görülmeye değerdi nefes kesen bu harika müthiş manzara.
Taner şirketine gitti.Öyle güzel bir yağmur yağıyordu ki anlatamam.Sevincim katlandi sanki ikiye.Denizin turkuaz mavisi, cama vuran yağmurun sesi, Taksim meydanının güvercinleri, renkli insan seli...
Ne tarafa baksam başdöndürücü müthiş bir güzellik.Nefesim kesildi bu muhteşem manzara karşısında.Büyüleyici bir şekilde Boğaz Köprüsü bana merhaba der gibiydi.Uzattım ellerimi kucakladım sevgiyle.
Zengin tarihimize yolculuk yaptı beynim bir an da olsa keyifle.
1453 lere gittim büyük bir çoşkuyla.Tarih kokuyordu ne tarafa baksam.Güzel İstanbul. Renkli şehir. Etkileyici.Sonbaharda bile bir ayrı güzel.
Daha fazla dayanamadım.Giydim çizmelerimi fırladım Beyoğluna.Dolaştım yağmur altında,özgürce mutluluktan sarhoş olmuşcasına.Gezdim doya doya.
Zarif desenli sütunlar,görkemli tarihi binalar,yeme içme mekanları,mağazalar.
Adım adım gezdim her köşesini.
Beyoğlu renkli..insanlar renkli..rüya gibi..
Döndüm otele..Taner geldi. Keyifli bir akşam yemeği.Eğlenceli.
Çay keyfi bile bambaşka bu büyülü şehirde.Bal tadında.
Sabaha kadar uyumadı bu ihtişamlı şehir.Vızır vızır çalıştı taksiler.Tüm renkleri görebilirsiniz ışıl ışıl parlayan İstanbul gecesinde.
Olumsuz birşey düşünemez insan bu güzellik karşısında..varsa bir derdin bir sıkıntın unutursun buhar olur karışır bulutlara.İnsanın ömrü uzar yahu bu şehirde.
--- " Ahh..babam..ahh...nasıl sattın kıyamadan Levent'teki villamızı ? " dedim içim sızlayarak.Dursaydı evimiz mahrum olmazdık bizde bu büyülü atmosferden.
12.11.2011..cumartesi gecesi..Taner Arabistan'a..ben Anadolu yakasına..
Nebi'mizin düğününü yapmaya..Tüm sevdiklerim birarada..
Uyumadık, sohbet ettik sabaha kadar.
Hiç uyumadan.. yeni güne MERHABA...!