1 Eylül 2012 Cumartesi

kalbimiz...

Biz insanoglu şükretmesini bilmiyoruz nedense..yolunda gitmeyen ufak tefek seylere kIzıyoruz,sinirleniyoruz,bazen de bagırıyoruz deli danalar gibi...üzüyoruz hic yoktan yere kendimizi de çevremizdekileri de..
Oysa hayat ne kadar da kısa ..zaman oyle çabuk geçiyor ki..giderken de hırsız gibi saglıgımızdan calıp gidiyor iste...
Kalp merkezi..İbn-i Sina'ya baglı..sadece KALP hastaları orda..
Her oda tıklım tıklım kalbinden sorun yasayan hastalarla dolu...
Hepsi de tez canlı,hareketli,hızlı kisiler..SAKİN olan kalp hastasi yoktu sanki...
Ali abime anjiyo yapıldı,balon ve stent takıldı..üzüldük sorun cıkmasına.. yanında refakatci kalırken izlemledim hastaları da..yakınlarını da..
Allah kimseleri düsürmesin yataklara..hastane köselerinde tek başına...
Zor dostum zor..hasta olmak cok zor..başındakilere daha da zor...
Doktorlarımıza gelince;
Eli opulecek saygın insanlar..hic mi uyumazlar? hic mi dinlenmezler..?
36 saat ayakta garibanlarım..Onlara ayak uyduruyum dedim uyumadım ama hemen direncim sıfırlandı.Yazıktır..gunahtır..bence nobet sabahı onların dinlenmesi gerekir..
Can kurtarıyorlar..hayat veriyorlar sabaha kadar ameliyathaneler de..
Doktorlarımıza dayanma gücü, hastalara da acil sifalar diliyorum.
Saglık ve egitime de değer verilmesini istiyorum...!
Abimi iyilestirdim,getirdigi fidanları da bahcıvana diktirdim gözetiminde...
Tutar da hayırlısıyla, gölgesinde oturur meyvesini yeriz dört köşe :)))

Güzin Avcı
27.Mart.2012
ANKARA

Hiç yorum yok: