14 Eylül 2012 Cuma

Köşe yazarına YORUM... Merhabalar....Yaziklar olsun....! diye basliyorum sozlerime icim aciyarak..Bir nefeste okudum yazinizi..her satirinda biraz daha kahroldum...Uzuluyordum Eregli'miz geriye gidiyor, koye donusmus diye...vayy..vayy..ileriye gittigimiz yonumuz de varmis meger...Bir oy icin..bir koltuk icin...benim dogdugum, buyudugum,tertemiz sehrimi hic kimsenin kirletmeye hakki yok...ne demek hayat kadinlarinin istilasina ugradi..benim sehrim fuhus yuvasi mi? ceksinler kirli ellerini sehrimizin ustunden...kirli emellerine alet etmesinler benim insanlarimi..istemiyoruz yuvalar yikilsin...!istemiyoruz canlar yansin...!istemiyoruz analar, esler aglasin...! istemiyoruz cocuklarin ici kanasin...!O cocuklar bizim gelecegimiz..Onlar bizim sermayemiz..ATAM bizi onlara emanet etti..Ruh sagligi bozuk bir toplum istemiyoruz...her gecengun yeni nesil karanliga surukleniyor..Esrar,eroin ilkokula kadar indi..siddet vesiyor gonullerde sevgi yerine..cocuklar odev bahanesiyle cagin hastaligi olan internet kafelerinde surukleniyor bataga...Nerede aslan gibi yurekli Eregli gencleri..? nerede asil aileler ? nerede onurla, gururla "ben Eregli'liyim" diyenler..nerede bize il olmak yakisir diyenler ? nerede ic Anadolu'un kucuk istanbul'u diye kukreyenler ? hani nerde..? Yazik...cok yazik...keske okumasaydim aksam aksam..Can evimden vurulmusa dondum..Mafya cirit atiyor diyorsunuz ? Bu kadar sahipsiz miyiz ? yok mu oranin Emniyeti ? yok mu jandarmasi ? kaymakami? Korkunun ecele faydasi yoktur ..Kaptirirsaniz yakayi kurtaramazsiniz bir daha..doner carsamba pazarina..Yolun basindayken el koyun olaya...defolup gitsin sehrimize kotuluk etmek isteyenler...orasi bizim sehrimiz...orasi bizim Eregli'miz...orasi bizim canimiz cigerimiz.Vatanhainleri ciksin icimizden,tertemiz, piril piril aydinlik gunlerimize donelim yeniden.... Sevgiyle kalin....Güzin Avcı

Hiç yorum yok: