1 Eylül 2012 Cumartesi

Güzin'den vecizeler....

1-Ey gönül SEVME rastgele önüne çıkan birini
Öyle birini SEV ki değerini bilmeli ...!

2-Hangimiz güzeliz diye sorma hasmına
Hangimiz " daha insanız" diye sor Yaradana...!

3-Her sözde bir mana var bilene
Kötü söz sahibine döner bir gün kendisine...!

4-İyilik yaptıkça sarılırsan bacağıma
Allah taş koyar birgün acımaz varlığına...!

5-Mesafeler bahane, yoktur GÖNÜLLER de uzaklık
iste yeter ki..vakit bulunur içinde yoksa fesatlık...!

6-Değer verene git ON adım
Haketmiyorsa ardına bakmadan kaç YÜZ adım....!

7-Gidenin arkasından bakma giden gitmiştir bir kere
Geleceğe sarıl yeniden doğmuşcasına..getirme aklına bile..!

8-Sormazsan halimi nicedir derdimi
D O S T sanma kendini..!

9-Üzülme bitermiş gurbetler eninde sonunda
Önemli olan sahip olmaktır aklına...!

10-Bilseydim eğer sever miydim hiç bu kadar ?
Değer verir miydim haketmediğin kadar.

11- Ey zalim dönme sırtını dostuna
Yeni dosttan eski dost daha hayırlıdır unutma..!

12-İt bile hoşlanır sevgiden ilgiden
Okşamazsan başını gider başka itin peşinden ...!

Güzin Avcı
19.Ocak.2012
ANKARA

Hiç yorum yok: