1 Eylül 2012 Cumartesi

uzak çöl sıcağında...

Canım benim ,sen çok duyarlı ve gönül gözüyle bakan arkadaşımsın.Senin o güzel yüzün,tatlı içten gülüşünü, unutmak mümkün değil.Herşeyden ötesi o uzak çöl sıcağında bana dostluğunla, vefanla, yurdumun serin yakınlığını veren tek dostumsun.Yazdığın her şeyi satır satır okuyor ve sana her zaman hak veriyor ve senin dostun olmaktan gurur duyuyorum.Her kim seni yazılarında eleştiriyor veya desteklemiyorsa mutlaka onlara dokunan bir şeyin olduğunu ve insanlık vasfını hak etmediklerini düşünüyorum.Dostluk; her an dostunun yanında olmasa bile dilinde,gönlünde her zaman olmaktır.Sen her zaman benim dilimde ve gönlümdesin.Ablana acil şifalar diliyorum.Ablanı bir kere görmeme rağmen senin o içtenliğini ve dostluğunu ondada yaşadım.Ne mutlusun ki mükemmel bir ablaya sahipsin.Allah birbirinize bağışlasın.Ben tek çocuğum biliyorsun ablanın o güzel sözleri, mahrum olduğum kardeşlik duygusunu yaşattı bana.Sizleri tanımak , o güzel anılarda seni hatırlamak, beni öyle mutlu ediyor ki.Senin sohbetini,yaşama duyarlılığını, o güzel içten sesinden dinlemeyi çok özledim.
En kısa sürede yaklaşık mart ayı içerisinde Ankara'ya gelmeyi ve sizi görmeyi çok istiyorum.Siz benim arkadaştan öte kardeşlerimsiniz.
Bu sıcaklığı bana hissettirdiğin için sonsuz teşekkürler:
Kapım her zaman sizlere açık burada da bir bacınızın olduğunu asla unutmayın.
Sevgiyle kal canım Güzinim.
Tanrı seni nazarlardan ve kötü gözlerden korusun.
Gülinimi ve sizi öpüyorum.Sevgiler.

DENİZ AYDEMİR
16.Ocak.2012
ANTALYA

Hiç yorum yok: