12 Eylül 2012 Çarşamba

11.Eylül.2012 Canıma.. Hem ayrı hem beraber..ne de çabuk geçti seneler... Çoğu zaman sığındım limanına Güvende hissettim kendimi masum bir kız çocuğu gibi Bazen öfkem kıyılara vurdu deli dalgalar misali Her seferinde Yaşama sevincim oldun,tutundum hayata yeniden seninle Dokunuyor ayrılık senden uzakta İsyan etse de yorgun ruhum Hasret, özlem çalsa da enerjimi Kırılsam da zaman zaman Kızsa da sana bu deli yürek Değerlisin benim için, eksilmedi hiç bunca sene saygım sevgim Hayatımın rengi, tadı, tuzu, biberi.. Fırtınam, yağmurum, güneşim, vazgeçilmezim... Şarkım, türküm, dört mevsimim... İyi ki DOĞDUN..! İyi ki can yoldaşım, hayat arkadaşımsın...! YAŞ GÜNÜN KUTLU OLSUN...! Sağlıkla,huzurla,mutlulukla dolu bayram tadında bir yıl diliyorum sana. nice nice..seneler dileğiyle.. sevgilerimle... Güzin Avcı 11.Eylül.2012 ANKARA

Hiç yorum yok: