20 Eylül 2012 Perşembe

Neden bozulduk böyle ?

Kac gündür şoklardayım..inanamıyorum insanlarımıza..inanamıyorum sahtekarlıklarına.. AYIP kalmamış...insanlık kalmamış...hele merhamet hiç kalmamış.. YALAN, riyakarlık,terbiyesizlik diz boyu... ALLAH korkusunu yitirmişler, inançları azalmış eskiye göre... Kim kimi nasıl çarparım? kimden ne koparırım ? peşinde... AHLAK sıfırlanmış..Memleketimin aslan gibi babayiğit gençleri internet köşelerinde, bilgisayara kilitlenmiş,ahlak dışı yazılarla HUZURu bozmak için elinden geleni yapıyor..Güzellikten anlamıyor..yüzü kızarmıyor....vicdanı sızlamıyor..UTANMIYOR.. Birkaç nakliye firması ile görüştüm...geliyoruz diyor..YALAN söylüyor..gelmiyor.. SÖZ verenler sözünü tutmuyor, bin dolap çeviriyor.. PARA söz konusu olunca,aman Allahım.. saygı duyduğun insanlar bile degişiyor, vermemek için kırk takla atıyor,dansöz gibi kıvırıyor,kaçıyor,telefonları açmıyor.. Namus..şeref..bitmiş..yalan dolan, sahtekarlık almış yerini... GURUR ONUR diye bir fazilet kalmamış ayaklar altında.. Midem bulandı yemin ederim... Biz de söz SENETtir oysa..ağzımızdan bir kere çıkar..getiririz yerine.. Üzüldüm..kahroldum...ağladım...inanamadım.. Benim güzel memleketimin güzel insanları nasıl bu kadar bozulabilir? diye.. Hala hayal kırıklığım geçmedi..geçmez de kolay kolay... Her kim çıkmışsa mertlik,dürüstlük,insanlık yolundan..! Kimler kaybetmişsse namus-şeref-gurur gibi haysiyetli kavramları ALLAH ISLAH ETSİN..! Bırakıyorum onları olmayan VİCDANlarıyla başbaşa...! Güzin AVCI 20.Eylül-2012 ANKARA

Hiç yorum yok: