1 Eylül 2012 Cumartesi

Beyaz kabus

Dün.. gecenin bu saatinde Ankara'ya yağan muhteşem KARı izliyorduk sevinçle.
Apartman sakinleri döküldü birer birer sokağa.İnanılmaz güzel bir manzara.
Heryer bembeyaz..gelin gibi..
Çılgın gençler yarış pistine çevirdi,el frenlerini çekip daireler çizdiler kara meydan okurcasına.Artistik poz verenler, kartopu oynayarak birbirini kara gömenler..bisiklete binenler..yürüyüş yapanlar..arabasını temizleyenler..sanki gündüz gibi..herkes sokakta..Apartmanın sadık bekçileri Sarı kız ve Manto sevincinden dört köşe..koşturdu durdular kuyruklarını sallayarak.Ne kadar da mutluyduk izlerken.
Bugün..Taner'i bıraktım havaalanından dönerken kar sevincim döndü kabusa.
-5 dereceyi gösteriyordu araba.Buz inanılmazdı,dörtlüleri yakmıştı tüm arabalar milim milim ilerliyordu çevre yolunda.Aman Allahım..yalnızım..karanlık..görüş mesafem daraldı aşırı kar yağışından.Anladım frenlerin tutmadığını.Dualar okuyarak geldim sonunda.Tam Başkent kavşağında..oohh..şükürler olsun diyecektim ki bir araba nasıl kaydı bana doğru, kaçmak istedim,kaymaya başladı araba..el frenini çektim birden..akşam ki gençleri aratmaksızın döndüm yerimde..frenler tutmuyor..lastikler kayıyor..diğer araba geliyor üstüme..Allahım korudu beni..sağ salim kazasız belasız girdim siteye.İnemedim arabadan 5 dakika..mucizeydi eve ulaşmam..Bir de ne görüyüm..? araba kar ve çamurdan oluşan buzdan bir eteklik giymiş gibiydi sanki...Buzdolabının buzu donar ya dönüşür kaya parçasına..öyleydi işte.
Binlerce kez şükrettim yüce Yaradanıma.
Hala yağıyor kar hiç dinmeksizin..
Ama bakamıyorum bu gece bu muhteşem güzelliğe.
Kabusdu bugünkü yaşadığım..
Sabah keyifle yaptığım, adını UMUT koyduğum Kardan ADAMımın gittim yanına.
--" üzgünüm UMUT..misafirim değilsin artık..seni sevmekten vazgeçtim bir süreliğine" dedim...ve erimesi için kaderine terk ettim.
Güzel şeyler sevilmeli bence...
Kazasız belasız yolculuklar diliyorum herkese..!

Güzin Avcı
15.Ocak.2012
ANKARA

Hiç yorum yok: