1 Eylül 2012 Cumartesi

özlemişiz baharı..

Bugün güzeldi hava..güzeldi Ankara..
Güneşin parlayan ışıltısıyla birlikte bir sevinç vardı yüregimde..
Selin'le cıktık evden bir heyecanla..
Once MTA'daki MÜZEyi gezdik..süperdi taşlar..fosiller..kalıntılar..
Özel bir tartı vardı..
Dünyada 72kg
Ayda 12kg
Satürn'de 177kg
Mars'da 3kg
Cok komikti..iyi ki bu dünyada yaşıyorum dedim sükrettim halime...
Ordan Kızılay'a indik...Ana-baba günüydü..inanılmaz bir kalabalık vardı..
Birden artan sıcaklıkla birlikte BAHAR havası etkilemisti insanları..
cıvıl cıvıl rengarenkti her biri..
GS-FB maçının heyecanı sokaklara da yansımıstı adeta..
"Dilerim berabere kalırlar,bir Besiktaslı olarak işimize yarar" dedim tüm ictenligimle dua ettim gönülden...
Ordan Asghar hocamıza ugradık..
Hocamın sohbeti güzeldi..tıpkı günesli hava gibi dinledikce acıldı icimiz..
Emek 4.cü caddeye ugradık..Genc doktorlar toplanmıstı biraraya..
Maçın muhteşem büyüsü her pastanenin,her kafenin önünde hissediliyordu yükselen sesle birlikte..Sokaklarda..caddelerde izleniyordu dört gözle..
Ne güzel bir duygu..dostluk..kardeşlik..birlik beraberlik..dayanışma..sevgi..hepsi içice..keşke her konuyla bu kadar yakından ilgilebilseydik ya..
Hayırlısı olsun dedim sessizce...
Döndüm evime...

Güzin Avcı
17.Mart.2012
Ankara

Hiç yorum yok: