1 Eylül 2012 Cumartesi

yıllar çalmış gençliğimizi..

ZAMAN acımasız..
Nasıl gectiğini anlamadan kaptırmışız kendimizi hayatın akışına..
koşuşturup duruyoruz bir şekilde.
GENÇLİK..sonsuza dek sürseydi ya..cabucak gecmiş farkında olmadan.
Fotoğraflara baktım bugün.
Gençliğin coskusuyla, rengarenk yaz çiceklerinin kokusu yayıldı odama.
Çekilmiş her mevsimde..ailemizle..akrabalarımızla..yakın arkadaşlarımızla..düğünlerde..
Evimizin huzuru yanşımış yüzlerimize..gülümsüyoruz..
yaşamın tatlı pırıltısı var gözlerimizde.
Sıcak bir dalga esintisiyle,resimlerin büyülü atmosferinde kayboldum bir an.
Her biri şeker tadında..romantik,samimi,eglenceli,neseli,renkli,uyum icinde.
Hafif dokunuşlarla inceledim...
kimi enerji verdi.. iyi hissettim kendimi..kimi hüzün verdi üzdü beni.
Bütün zamanlar değerli..
amaa var mı GENÇLİK gibisi ?
Mumla arıyoruz..
arıyoruz şimdi.. her gecen gün, bir önceki günü...!

Güzin AVCI
2.Şubat.2012
ANKARA

Hiç yorum yok: