1 Eylül 2012 Cumartesi

Rabbime emanetiz...

Saat 16.00 da başlayan KAR bütün şiddetiyle devam ediyor.
Veee..şu an saat gecenin 1.00i..hiç dinecek gibi de görünmüyor.
Oysa gündüz günlük güneşlikti..Yakıcı güneş eşlik etti bugün günümüze.
Çukurambar'da Fırıncı Orhan'da toplantık teker teker sevgili arkadaşlarımızla.
Yedik yemeklerimizi keyifle..sohbetin tadı çıktı peşpeşe içilen çaylarla.
Neşeyle ayrıldık birbirimizden.
Tam CEPA'nın önünde bastırdı KAR..
iri..iri..dedim " tutar bu kar "..
Eve yaklaştıkça buzlanma da başladı acımasızca..
Masum kar dönüştü birden canavara.
Tam siteye girdim ..araba başladı kaymaya...bir sağa bir sola..
Baktım çıkmayacak..çektim yolun soluna..bıraktım oraya.
Her ne kadar aklım kaldıysa da onda..
Kaçtıysa da uykum..
Allaha emanet canımız da malımız da...!

Güzin Avcı
25.0cak.2012
Ankara

Hiç yorum yok: