3 Şubat 2013 Pazar

cocuk gibiyim..

Hani masum bir cocuk vardir ya...
Arkadasinin bisikleti vardir, oyle bir bakar ki yutkunarak arkasindan
Topu kacar suya, giderken ardindan caresizdir bakar gozleri nemli nemli..
Ogretmeni bagirir rencide eder onurunu,kirar kalbini sinifin ortasinda...
Parasi yoktur alamaz bir simit bile, ic gecirerek izler tost hamburger yiyenleri..
Yoktur babasinin gucu alamaz bir spor ayakkabi, bakar top oynayanlara uzgun gozlerle siner koseye..
Sokakta mendil satarken, gecer ya guzel giyimli bir yaşıtı anne baba tutmus elinden sevgiyle...
Actir karnı sokak cocugunun, pastanenin vitrinindeki pastalara bakar ya imrenerek...
Gidemez okula,alamaz cikolatasini,bilmez nedir sinama?
Bukuktur boynu, aglar sessiz sessiz, cekilir kabuguna..
Ben simdi bu cocuklar gibiyim iste..
Masum..caresiz..dolu dolu gozlerim..uzgun yuregim..
Konusmak istiyorum konusamiyorum
Hic bu yasima kadar gelmemisti basima
Ey..SESİM..nerdesin?
Don artik gittigin yerden
OZLEDİM seni
Bekliyorum SABIRla..!

Guzin Avci
3.Sbat.2013
Doha-Katar



Hiç yorum yok: