2 Şubat 2013 Cumartesi

sesim cıktı tatile...

Hava guzel mi guzel..Subat ayinin ilk gunu..yeni gune merhaba,hosgeldin SUBAT diyemedim uyandigimda. SESİM yok..cikmiyor..korktum birden..gozlerim acildi faltasi gibi,yuregim kut kut firlayacak sanki yerinden.Cuma tatil gunu Allah'tan.Telasla kostum Taner'e..sessiz film anlatir gibi heyecanla "sesim yok konusamiyorum" diyorum..inanmadi tabii..ta ki gelen telefonlara cevap veremedigimi,kuslar gibi cirpinip sen konus dedigimde inandi.
Dilimiz bazen duygularimiza yenik dusmemize neden olur.Hazmedemeyiz, gucumuze gider,istemeden dokulur bazi sozcukler dudaklarimizdan.Bazen pisman oluruz soylemeseydim keske deriz, bazen de rahatlar icimiz.Benim dilim keskin degildir kalemim kadar.Dilimin soyleyemedigini o soyler yeri gelince..Yine de kalbim de kalemim de hassastir korkar incitmekten, atar cogu kez icine.Doha'da en sevdigin yer neresi deseler CORNİCHE derim..sahil..inanilmaz seviyorum orda yurumeyi.Kizarim bagiririm, ofkem yagar Muson yagmurlari gibi.Yuregiyle konusan, gozleriyle gulen, yerine gore aglayan ben..karincayi bile incitemem.Cok ugrastilar benimle bu sehirde..SABIR tasi oldu dayandi dilim..kiskanclik krizine girdiler,inanilmaz ugrasti o seytan ruhlu iki psikopat kadin.Ama basaramadilar benim ruh sagligimi calmayi.Guclu bir kisilige sahip olmam ve bu sahil sayesinde.Ofkemi dalgalar aldi gitti..isimleri bile midemi bulandirmaya yetiyor simdi.Su cekmis kazak gibi agir gelir bazi kisiler insana,gormek bile istemezsiniz ya oyle iste.
Haa..nerden geldim buraya..Sesimin cikmayisindan geldim..Hayatta en onemli sey SAGLIK..usutmekten gitti sesim biliyorum..terliyorum sonra da carpiyor ruzgar beni..ben ne zaman sirtimdan yesem darbeyi kapiyorum hemen sifayi..Bu ses bana lazim..guzel osa da olmasa da SESİMİZ onemli..Bazen sessiz kalirsin, bazen icine atarsin ama yeri gelince de saman alevi gibi parlarsin.Allah kimseyi sesinden mahrum etmesin.Antibiyotik almaya basladim.Sanirim acilir birkac gune kadar.
Taner memnun halimden..Agzim var dilim yok..bekliyorum elma sekeri bekleyen masum bir cocuk gibi.
Hayali bir kahraman sarkici var icimde..Oyle bir sarki soyluyor ki gumbur gumbur sehir sallaniyor gucunden..tatli bir gulumseme yayiliyor yanaklarima..gercek gibi..haydi don eski haline..bak iciyorum sifali otlari da..boz artik sessizligini..! Yakismiyor sessizlik sana..!

Güzin Avcı
2.Subat.2013
Doha-Katar

Hiç yorum yok: