20 Kasım 2013 Çarşamba

Yağmur yağıyor Doha'ya

Yağmur yağıyor Doha'ya sessiz sessiz
Niyeti var aslında sağanak gökgürültülü yağmaya
Nazlanıyor inadına bir açık bir kapalı
 Buruk yüreğim, melankolik ruhum yine çıkmış gezintiye
Hüzün sarmış dört bir yanımı
Kirpiklerim yerde, dalıp gidiyor gözlerim nemli nemli
Uçmuyor içimde beyaz güvercinler nazlı nazlı
Uçmuyor renk renk kelebekler neşeli heyecanlı
bükmüş  boynunu gönlümün bahçesindeki güzel çiçekler
Solmuş renkleri kaybolmuş albenisi sanki
Ne taze çay
Ne mis gibi kahve kokusu
Ne sahil, ne tekneler
Ne keyifle yürüyenler
Çağırsa da yağmur ısrarla
- " gel Güzin gel.." diye
İçimden gelmiyor bir adım atmak bile
Çıkmak istemiyorum dışarı
Oysa yağan yağmurla cennete döndü Doha
Toprak kokusu, pırıl pırıl hava
Islanmak istiyor çocuksu yüreğim sırılsıklam
Kucaklamak istiyorum beklenen yağmuru özlemle
Derin bir iç geçire geçire
İzliyorum yağmuru öylesine
Bir daha yağar mı yağmur bilinmez?
Geçer mi bu fırsat bir daha ele?
 Ne desen boş nafile
Gönlüm mü yorgun ?
Kırgın mıyım birilerine ?
Kızgın mıyım yoksa hayata?
Adını koyamadım
Sahi neden böyleyim ?
Nedir bu halim?
Hiç tarzım değil oysa...!

Güzin Avci
20.11.2012
Doha-Katar

Hiç yorum yok: