2 Aralık 2013 Pazartesi

Türk Sanat müziği...Türk Halk müziği...

Türk Sanat Müziği...şarkılarımız :
Yıldızların altında, Alişimin kaşları kara, Kırmızı gülün adı var, Bu ne sevgi ah..,Gözleri aşka gülen, Silemezler gönlümden, Akasyalar açarken, Seni kırda görmüşler, Hatırla sevgili, Sensiz saadet neymiş, Esmer bugün aglamış, Avuclarımda hala sıcaklığın var, Asmalarda üzüm yosmalarda gözüm, Karanfil oylum oylum, İndim havuz başına, Söyleme bilmesinler, Benzemez kimse sana, Eski Dostlar, Seni andım bu gece, Nasıl geçti habersiz, O bir vefasızdı, Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim, Hoş yaratmış Allah, Aç kollarını sar boynuma üşüdüm, Sallasana sallasana mendilini, Sarmaşık gülleri, Boş kalan çerçeve, Her gece yollarda gözledim seni, Sen mevsimler gibisin, Damarımda kanımsın, Buruk acı, Kıskanırım seni ben, Ben seni unutmak için sevmedim, Duydum ki unutmuşsun, At kedehi elinden, Silemezler gönlümden, Şimdi uzaklardasın, Eğil salkım söğüt eğil,Şarkılar seni söyler, Memleketim, Sevemez kimse seni, Kızılcıklar oldu mu? Ada sahilleri,Çemberimde gül oya,Samanyolu,Dilek taşı,Telli telli,Dünya dönüyor,Gel teskere,Gönül,İkinci bahar,Değmen benim gamlı yaslı gönlüme,Hayat bayram olsa,Ela gözlüm,Telgrafın telleri,Ordunun dereleri,Güzellerin içinden bir seni seçtim,Pınar başından bulanır oy oy,Ağlama hayat,Kalp kalbe karşı derler,Geçmesin günümüz,Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim,Sazlar çalınır,Ellerim böyle boş boş mu kalacaktı,Muhabbet bağına girdim bu gece,Keklik dağlarda çağıldar,Kara bulutları kaldır aradan,Ömrümce hep adım adım,Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar,Gönül penceresinden ansızın gelip geçtin,O ağacın altı,Bir demet yasemen,Sen uzaklarda değil,İndim havuz başına,Esteregon kalesi,Dürüyemin güğümleri,Darıldın mı gülüm bana,Biz Heybeli'de, Biz Çamlıca'nın üç gülüyüz ,Bu fasulya 7.5 lira, Karam, Köprüler yaptırdım, Kalenin dibinde, Üsküdar'a giderken, Dargın ayrılmayalım, Benim yarim gelişinden bellidir, Hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler,dudaklarımda arzu kollarımda yalnız sen...

Türk HALK müziği...türkülerimiz :
Türkmen gelini, Arda boyları, Çanakkale içinde,Hey 15'li, Ordu'nun dereleri,Evlerinin önü yonca,Bir dalda iki kiraz, Yüksek yüksek tepelere,Mühür gözlüm, Ormancı, İki keklik,Altın hızma Aldırma gönül, Ağrı dağının eteğinde, Çay elinden öteye, Karadır kaşların, Karakolda ayna var, Maçka yolları taşlı, İzmir'in kavakları, Beyaz giyme toz olur,Allı turnam, Değmen benim gamlı yaslı gönlüme, Sarı gelin, Kerpiç kerpiç üstüne, Çökertme, Neredesin sen,Eledim eledim, Dane dane benleri var yüzünde, Ne sevmediğin belli ne sevmediğin,Aşkın beni deleyledi,Eyletme beni,Tanrıdan diledim,Yarim yarim,Ayrılık,Tatlı dillim güler yüzlüm,Şen olasın Ürgüp,Bir çift turna gördüm,Mevlam birçok dert vermiş,Seyyah olup şu alemi gezersin,Kul olam kalem tutan ellere,Keklik gibi kanadımı süzmedim,İzmir marşı,Ahu gözlüm,Kara tren,Kilim,Oy dağlar,Haberin var mı, Sen gelmez oldun,Bir gün bana gül demedin,Çemberim de gül oya, Adanalı,Ağlama yar ağlama,Gafil gezme şaşkın, Dağlar dağladı beni,Yeşil ördek gibi, Başındaki yazmayı da, Tutam yar elinden, Adaletin bu mu dünya, Havada bulut yok, Fincanın etrafı,Urfa'lıyım ezelden, Asiye,Kerpiç kerpiç üstüne,Kerkük zindanı, Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar,Vardar ovası, Evlerinin önü boyalı direk, Ankara'nın bağları,Gemilerde talim var,Silifke'nin yoğurdu,Evlerinin önü Mersin,Şu dağları delmeli,Ne ağlarsın benim çeşm-i siyahım,Havada bulut yok,Ne güzel yaratmış yar yar,Dağlar seni delik deşik ederim,Eğil salkım söğüt eğil,Mihriban,Alişimin kaşları kara,Yemen türküsü,Burçak tarlası,Bir çift turna gördüm....

Hepsi birbirinden güzel..
Şimdilik..10 Türk Sanat müziği, 10 Türk Halk müziğinden seçim olacak..
Her bir şarkımızı türkümüzü mırıldanın keyifle..kulağa en hoş gelenler sesimize en çok gidenler koromuzda yerini alacak gülümseyerek.
sevgiler
Güzin Avcı
2.Aralık.2013
Doha-Katar

Hiç yorum yok: