10 Haziran 2015 Çarşamba

Alaçatı rüzgarı..

Yolcuların horultusu
Yorucu  geçen gece yolculuğu
Sona erdi nihayet..
İndim sabahın erken saati Alaçatı'ya..
Şehir derin uykuda
Bir köpekler var ortalıkta ..
Geldim BEYAZ EV butik otelimizin kapısına
Hay Allah..kapı kilitli..arkasında anahtar..
Kaldım mı kapıda ..?
Basamadım zile ayıp olur uyuyan misafirlerimize..
Hüzün kapladı bir an yüreğimi..
Mahsun ince bir sızı kapladı derinden içimi..
Hava bulutlu inanılmaz gönül sıkıcı..
Nem  yağıyor bunaltıcı..
Esiyor tatlı tatlı Alaçatı rüzgarı ..
Hayat ..sürüklüyorsun bir şekilde insanları ordan oraya..
Bir meşgale veriyorsun akılda kitap da olmayan..
Bazen can yakıyorsun
Bazen sevindirip
Bazen de ağlatıyorsun..
Hayat sana inat gülümseyerek bakıyorum hayata..
Yıkılmadı anayasamız ayakta kaldık ya..
İnanıyorum çoook  güzel günlerimiz olacak yakında..
Bugün..
Evimden eşimden ailemden sevdiklerimden uzaklarda..
İLK  günüm Alaçatı'da..
Kucak dolusu sevgilerimle
Herkese kocaman merhaba..

Güzin AVCI
9.Haziran.2015
Alaçatı-İzmir

Hiç yorum yok: