19 Haziran 2015 Cuma

Alaçatı'da sağnak yağmur..

Alaçatı..
Havası temiz mis gibi.. Ne kadar da geç yatsam uyanıyorum erkenden..sabahın 6.00 sında hergün aynı saatte.. bebek uyanır ya acıkır da..öyle tatlı tatlı bir uyanış benimki de..
Nasıl bir yağmur yağıyor muhteşem güzellikte inanamazsınız gözlerinize..
Oluklardan dev hortumlardan fışkıran tazyikli sular gibi akıyor yağmur suları..
Çıkardığı ses sanırsınız Manavgat şelalesi..
Hayırdır inşallah Haziran ayında böylesi görkemli bir yağmur..
Yağdı saatlerce keyfi geldi yerine..
Oturdum Beyaz ev butik otelimizin yanında boş bir bahçe var..
Çevresinde çiçekler, içinde dilek ağacı.. Sevgililerin uğrak  yeri..
Bizim otelin mavi boyalı Ahşap kanepeleri..
Güneş harika.. rüzgârla anlaşmış sevgililer gibi.. Sarım gürüm..
Biri esiyor dağıtıyor saçları giysileri özgürce, diğeri yakıyor tenleri döndürüyor kömüre  :)
Kader kısmet işte, nerden nereye, kısmette burayı da yaşamak solumak varmış.
Önceleri çok kızmıştım ama yüreğim diyor ki bana sessizce..
" Güzin... güzel günlerin olacak, seni Rabbim güzel insanlarla karşılaştıracak, bu bir vesile.."
Hani derler ya.. Her şerde bir hayır, her hayırda bir şer vardır..
Ben mangal yürek yeter ki sağlığım yerinde olsun..
Yeter ki güzel insanlar çıksın karşıma..
Misafir severiz biz.. Başımıza taç ederiz..
Kimi büyütür içinde misafir geliyor diye alır bir telaş.. Dolaşır eli ayağına..
Ben hazırlarım herşeyimi hiç üşenmem keyifle güle oynaya..
Hiiiiç bırakmadım kendimi dipsiz kuyulara karanlık sulara akıntılara..
Hiç pes etmedim zorluklara yoluma taş koyanlara..
Yaşamım boyunca kendime hep SAYGI duydum,sevdim kendimi,kaldım dimdik ayakta..
Insan kendine inanmalı, sevmeli, bir o kadar da barışık olmalı hem kendiyle hem hayatla..
Özgüveni yüksek, yüreği SEVGi dolu insandan korkmamak gerek..
Kimisi diyordur içinden kimbilir , kendini güçlü göstermeye çalışıyor diye..
Çalışmıyorum inanın..
Mangal  yüreğim demirden..
Gücüm  güçlü karakterimden..
Kalbim duygusal..
Beynim Terminatör..
Alaçatı ..
korkmuyorum ..
ne senden ..
ne seni sevmekten..
ne de gelecek konuk misafirlerden .... :) :) :)

Güzin AVCI
19.Haziran. 2015
Alaçatı Çeşme

Hiç yorum yok: