24 Haziran 2015 Çarşamba

gün batımı Alaçatı...

Biten güne hoşçakal derken sessizce
Yüreğime çöken mahsunluğu
Alıp götürüyor bir nebze de olsa EZAN sesi
Açılıyor oruç saat dokuza doğru iftar saati

Akşamın kuytusuna çekilince
Başlıyor özlemim hasretim serzenişlerim
Kaç gece sensiz  geçecek sevdiceğim?
Kaç gece geçecek daha karanlık?
Kaç gece ışıksız kalacak odam?
Kaç gece uyanacağım yürek gübürtüsüyle böyle ?

Hüzünlü gerçekler yaşandıkça günümüzde
Telkin ediyorum kendimi hemen
Yer yok diyorum içimde griye benzeyen yarınlara
Dururken begonvil kokulu sevdalar..
Kuş sesi, muhteşem hava, savrulsun rüzgârında etekler saçlar
Çalsın müzikler çılgınca yaşansın tatlı aşklar

Yitik bir gecenin sabahı
Açtım gözlerimi yeni güne yeniden merhaba
Merhaba ALAÇATI
Hiç aklımda yokken girdin hayatıma çatkapı
Sabahın beşinden beri öten şu horoz var ya
Alaçatı'nın en büyük kahramanı
Bir o uykusuz bir BEN
Uyuyor Alaçatı
Tembel halkı :)

Güzin AVCI
24.Haziran.2015
Alaçatı





Hiç yorum yok: