27 Ekim 2015 Salı

Alaçatı.. bağladın elimi kolumu ayağımı..

Şu Beyaz EV butik otelde ne insanlar gördüm..Neler geldi geçti sezon boyunca..
Mevlana'nın dediği.." Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde INSAN yok..! " diyemedim inanın.Gelenlerin hepsi de kültürlü iyi yetişmiş eğitimli insanlardı.
Arada kendiyle  barışık olmayan iki üç kişi çıktı, ona da " kızım sana söylüyorum gelinim  sen anla.." misali çaktırmadan  başka masaya birşeyler anlatarak verdim dersini sabırla..
Cennet vatanımın güzel insanları. Hepsi birbirinden güzel, renk renk çiçek gibi..Bu güzel ülkemin üstünde dolaşan kara bulutlar inanılmaz üzüyor beni. Dünya'nın gözü üstümüzde.. Güzel gençlerimizde. Geleceğimiz yok edilmek üzere. Aslanlar gibi babayiğit POLİSimiz ASKERimiz şehit oluyor haince. Gencecik körpecik bedenler kara toprak oluyor ömrünün en güzel  baharında.Gençliğimiz esrar eroin bonzai pençesinde.Ortaokula kadar indiler..
Merhamet vicdan insanlık hepsi yerini bırakmış paraya.
Kendilerini şereflerini insaniyetlerini satıyorlar para uğruna..
Allah kahretsin can yakan can alan canileri..
Allah kahretsin bu pis işlerde parmağı olan alçak zihniyetleri..
Birgün gelecek hesap vereceksiniz adalet önünde.
Tüm kalbimle DUA ediyorum, inanın huzursuzum. dönen dolaplar, hırsı uğruna güzel Ülkemi uçuruma sürükleyenler..KARDEŞ kardeşi birbirine düşürmek isteyenler..ülkemi kan gölüne çevirenlere göz yumup evlere ateş düşürenler.. Gencecik eğitimlileri işsizlikten bunalıma sürükleyenler.. Evine ekmek götüremeyenler.. Beş parasız evsiz barksız sevgiden uzak soğuklarda perişan aç gezenler.. Sizleri gözleri görmeyen körler.. Seçimlere döküleceğine bu kadar para..çalınacağına kasa kasa.. Okul yaptırılsa ya..Fabrikalar açılsa ya.. Ekmek sunulsa ya..
Yok canım.. Kimin umurunda.. HALK ölmüş ölmemiş kaç yazar. Adamların gözünü bürümüş koltuk sevdası.. Egolarını tatmin etmek için herşeyi yapıyorlar.
Yemin ediyorum BEN UTANIYORUM..!!!
Haberlere bakamıyorum..
60 na merdiven dayamış bir Sürü siyasetçi.. Ağızları köpük saçarak, gözleri kin ve nefret dolu.. Veryansın ediyorlar..
Kefenin cebi yok beyler..
Para ilktidar Hırs için yiyeceğinize birbirinizi..
Gönülleri fethedin ..
Çok geçmeden giderken tahtalı köye..
Bakarken ardından birileri IYI INSANDI diyebilsin ...!

Güzin AVCI
27.Ekim.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: