20 Ekim 2015 Salı

Alaçatı çaldın uykumu...

Allah'ım..
Bir mucize olsa..
Zengin olsam sadece bir saatliğine..
Dağıtsam  keyifle ihtiyaçlılara ..
Sevince boğsam her birini...
Gülse donuklaşan solan yüzleri..
Gülse çaresiz bakan gözleri..
Gülse mutluluğu unutan kalpleri..
Can bulsa ölen hücreleri yeniden..
Yeniden baksalar güneşe özlemle..
Yeniden sevgi rüzgarları esse gönüllerinde..
Yeniden sarılsalar hayata sımsıkı..
Yeniden huzur bulsa yuvaları..
Yeniden alsalar içtikleri çayın ekmeğin tadını..
Yeniden yaşasalar hayatı INSANCA...
Okullar açıldı..
Gönlüm onlarla ben Alaçatı'da..
Herşey bir yana EĞİTİM önemli benim için..
Uzatmak gerek elimizi okumak isteyenlere..
Tutmak gerek bir şekilde..
Yardım ediyordum bu seneye kadar göğsüm gürleye gürleye..
Şimdi tıkandım bir yerde..
Beden yorgunluğu geçiyor ama..
Geçmiyor zihin yorgunluğu..
Huzursuzum..
Alaçatı çaldın uykumu..!!!!

Güzin AVCI
20.Ekim.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: