20 Haziran 2009 Cumartesi

Can arkadasim ASUMAN OZDEN'e

SANSLIYIZ seninle dost oldugumuz icin.



Asom....cefakar, guzel arkadasim,

SEN ...herseyden once iyi bir anne, iyi bir baba oldun biricik evladina.
Kol, kanat gerdin yillarca..Cok guzel yetistirdin guzeller guzeli yavrunu...sardin,sarmaladin, bastın bagrına.
En iyi sekilde egitim saglayabilmek icin cabalarini hic esirgemedin, kostun,kosturdun,getirdin, goturdun, emek verdin.Yavrun da seni hic mahcup etmedi,takdirlerle odullendirdi.
Dogdugu gunden, bugune...dikenli yollarda hep el ele, birlikte yurudunuz.
Birlikte gulup,birlikte agladinizi birlikte gezip, birlik de eglendiniz.
Anne- evlat degil de iyi bir dost, iyi bir arkadas,kardes gibi butunlestiniz her zaman.

Aso'cum,
Sen...takdir edilecek, alnindan opulecek bir ANNEsin.
Sen...tanidigim en hayirli EVLATlardan birisin.
Sen...emegini,sevgisini,parasini,yardimini hic esirgemeyen degerli bir egitmen, degerli bir OGRETMENsin.
Sen...kardesleri,yegenleri icin gece gunduz demeden , yardimina kosan,kosturan,oooff..yoruldum demeyen super bir HALA,super bir ABLA, super bir KIZ KARDESsin.
Sen ..fedakar,ozverili,hic kızmayan,hic kıskanmayan,iyi gun de kotu gunde yaninda olan ,bir lokma ekmegini paylasan,bulunmaz bir ARKADASsin.
Sen... Tanidigim en mukemmel kisiliksin.
Sen...benim "yasam kocum" enerjimsin.
Sen...canimi,kanimi,malimi emanet edebilecegim, sirrimi paylasabilecegim gercek bir DOSTUM, kardesimsin.

iyi ki arkadasim,dostum,canimsin.
iyi ki tanimisim seni 1986 Bursa'da.
iyi ki yillarca ayni okulda, ayni bransda calismisiz.

Seni tanimaktan gurur duyuyorum.
Sen bana yuce Rabbimin en guzel hediyesisin.

Ne seni, ne o espirilerini, ne de o komik fikralarini,Kurtulus lisesin de yasadiklarimizi, Kıbrıs anilarimizi, tatli sakalarini unutmayacagim.

Su gurbet eller de, Guzin-Taner kardesine deger verip KATAR'lara kadar gelen, ilk konugumuz olan,evimize nese katan,bizi gercekten onurlandiran, mutlu kılan, bu guzel anne-kızın anlamli ziyaretinizi de unutmayacagim.

Ankara'ya her gelisim de taa Esenboga havaalanina kadar , yagmur,kar,kis demeden yuzunde gulucuklerle karsilayan,donuste de ayni sekilde beni usenmeden bırakan, sen kadim dostumu yasadigim surece hic unutmayacagim.

Sen...iyilik melegisin.
Sen kim darda, orda bitersin.
Gecenin gec saati demez seni arayan..cunku bilir gercek bir dost oldugunu.evden yalin ayak,pijamayla fırlayacagını.

Seni seviyorum can arkadasim.
iyi ki varsin hayatimda.
inan bu hayat seninle cok daha guzel, cok daha renkli.

Guzel insansin..yureginle , beyninle,merhametinle...
Seni anlatmak icin kitap yazmam gerek.

Hayirli bir evlatdin, hayirli bir evlat yetistirdin.Ne mutlu sana.

Guzel Sezen'imiz de seni hic yormadi, hic uzmedi.
En guzel okulda, en yuksek puanlarla, alninin teriyle okudu Masallah.
Yolu acik olsun annesi..
BARIS'ıyla hep MUTLU olsun.
Bol gunesli, huzurlu,mutlu, sevgi dolu, guzel gunleri olsun.
O..bizim de KIZImiz..canımız..yasadigimiz surece daima yanindayiz.

Yasam boyu mutluluklar dilegiyle kutluyor, kocaman opuyoruz siz sevgili aile dostumuz, can kardesimiz,OZDEN ailesini.

Sevgiyle kalin.

Guzin AVCI
Doha-Katar
19.6.2009

Hiç yorum yok: