13 Haziran 2009 Cumartesi

KADIN..sevgi ister, ilgi bekler

Kiymetini bilmezsen,kayar gider avuclarinin icinden

Merhabalar, ne zamandan beri yazmiyordum.Unuttum kosusturmaktan,hayatin hizli temposundan.Birseyler durtecek ki beni oyle yaziyim... oyle paylasiyim.
Gecenler de bir arkadasim...severim kendisini.."gule gule otur demeye " geldi yeni evimize.Cok sevindim.Hos sohbet guzel guzel otururken basladi aglamaya..Hay Allah..serde "Guzin abla" lik var ya...icten,samimi,sicacik anlatti duygularini,uzuntulerini.Bu denli uzulmesine uzuldum.Galiba gurbette olanlarin cogu yasiyordu bu anlari donem donem.

Erkekler sagolsun...Doha'da..sabahtan aksama kadar hizli bir tempoyla calisiyorlar ..zamanla yarisiyorlar sanki...Kavurucu sicaklar bir yandan...sinir sistemleri lacka olmus bir vaziyette,tum enerjilerini is yerinde birakarak, eksi tursu gibi donuyorlar eve..Her zaman yorgun,halsiz ve de bitkinler... bazen derin bir okyanus kadar suskun oluyorlar , bazen kaslari catilmis, parlamaya hazir bir ates, bazen de patlamaya hazir saatli bir bomba gibiler.

Evet anliyoruz sizi..yoruluyorsunuz..sagliginizdan,gencliginizden cok seyler kaybediyorsunuz..Tum gucunuzle,buyuk bir ozveriyle,bu zor sartlar altinda gorevinizi yapiyorsunuz...cogunuz sirketinizle nikah kiymissiniz zaten..onunla yatip onunla kalkiyorsunuz..elinizde kumanda..gozunuz televizyonda..cok gecmeden ..yorgun bedenininiz , yenik dusuyor uykuya.



iyi de kardesim..sizin pesinizden gelen,can yoldasinizin gunahi ne ? sizi sevmek mi? size kostur kostur hizmet etmek mi ?

Unuttugunuz bir sey var.
SEVEN bir kadin her zaman SEVGi ister, ilgi ister, sadakat ister.
Gormuyorsunuz dizinizin dibindeki guzelligi...anlamiyorsunuz nasil da yurekden sevildiginizi...Cikarin su gozunuzdeki at gozlukleriyle bakmayi artik.....anlayin kadininizi..cok sey beklemiyor esleriniz sizlerden..sadece tatli bir soz, icten,sicacik bir bakis.. veeeee...bir de sadakat...Sevgili ZAMANinizdan biraz da sevenlerinize ayirin lutfen.

Sevgisizlik, ilgisizlik degil midir tum yuvalari yikan ? guzelim insanlari depresyona sokan ? yasamdan sogumasina sebep olan ?
Bir yudum sevgidir sevgi tum kapilari ardina kadar acan.....
ilgidir degil midir , hayata,yuvasina baglayan.
Dunyanin en buyuk hazinesini de bagislasan tutmaz asla sevginin yerini.

Bilmezsen elindekinin kiymetini,
cok ararsin canini, caninin yarisini,
SABRI bitmisse kadinin,
Gider...vallahi de gider...billahi de gider
bakakalirsin saskin saskin ardindan,
yanarsin,aglarsin
Nasil da kaybettigine...!


Sevgili arkadasimin duygularina tercuman olan bir siir yaziyim.

Su gurbette
Tukettik guzel olan herseyi
Olduk iki yabanci gibi
Bakislari bile degisti
Ne tutuyor eskisi gibi ellerimi
Ne dinliyor dertlerimi
Ne soruyor halimi
Ne goruyor aglayan gozlerimi
Gurbete dert cekmeye mi geldim ?
Hergun,zehirden serbet icmeye mi geldim?
Annem aci ceksin diye dogurmadi beni
Cok uzgunum,kimim ben, soyleyin nerdeyim ?
Soguk ruzgarlar esiyor,kuru ayazlar gibi evim
Sevgisizlikten usuyor , usuyor ellerim, usuyor bedenim
Nerede o eski
Sevdali bakislar, nerede sen sarkilar, o atilan kahkahalar
Kırık kalbim, suskun gonlum...mutsuz..uzgun,huzunlu
Unuttu artik, unuttu icten gulmeyi
Oynuyor uc maymunu
Oynuyor super bir tiyatrocu gibi....!
Gurbetteyim ...collerdeyim
Kaybettim yolumu...
Ariyorum...bulamiyorum
yavas yavas olen ruhumu...!

Guzin AVCI
13.6.2009
Doha-Katar

Hiç yorum yok: