10 Nisan 2009 Cuma

Sevgi Elmasri ( KATAR arkadasi-NUR'un annesi )

Guzin ablayla , Doha da bir dernek toplantisinda karsilastim. O an icim isindi.O andan itibaren arkadasligimiz ,dostlugumuz, kardesligimiz devam etmektedir.ALLAH ayirmasin insallah.. Hayatimda hic bir seyin eksikligini duymadim. Herseyin her zaman en mukemmeline sahip biri olarak kendimi cok sansli gormusumdur.(Ailenin, esin , cocuklarin ve dostlarin en mukemmelleriyle :candan ,sevgiyle yogrulmus , bir sevgi dunyasinda yasadim.) ALLAHA COK SUKURLER OLSUN...! Kardeslerin icinde en buyugu bendim. Hep bir abim ve bir ablam olmasini cok istemistim .... ...Allahim tek eksigim olan abla sevgisini de bana tattirdi....Bana Guzin ablayi gonderdi.......Ablalarin en mukemmeli , dost canlisi, seveceni, guzeli,zekisi , tecrubelisi,milliyetcisi. Insallah bir omur boyu devam eder dostlugumuz.
Guzin ablam oyle bir kopru kurdu ki ablalariyla aramda, onlari daha tanimadan sevdim, ablalarim cogaldi, ben bir tane isterken bir suru ablam oldu....cok mutluyum. Anlattiklarina ve yazilanlara gore hayati roman olur .
Kalemi cok guclu ,bir bicak kadar da keskin.Iyi ki Katar'dan gectin.
iyi ki seni tanidim.
iyi ki ablamsin,
iyi ki varsin.. GUZIN AVCI..
Paylaşmanın asaletini ,hiç bir zaman, bencilliğin çirkinliğine bırakmayın .veee öyle bir dost seçin ki Guzin AVCI gibi olsun...!
Ben, dostumu dostum oldugu için degil, dostumun dostu ben oldugum için severim.
Gönüller birdir, insanlar ayri olsa da, yasananlar güzeldir dünyalar yikilsa da, biz dostuz unutmayiz uzakta olsa da...

Sevgi Jale Elmasri
Doha-Qatar
9.4.2009

Hiç yorum yok: