10 Nisan 2009 Cuma

Neyyire Koprulu (arkadasi-Mimar)

GUZIN dostum .arkadasim .kardesim benim.
O yuregi kadar yuzu de guzel kadini taniyali bir yil 41 gun oldu.Sanki yillardir taniyorum gibi kendime yakin .candan buluyorum.Bazen kendime sordugumda bu kadar arkadaslarini secen .titiz davrananan .hep bir sure mesafe koyan ben nasil olurda gordugum ilk anda sevdim guvendim dostum dedim.Zaman beni hic yaniltmadi ...cunku o guzel gozlerinin piriltisi icini yansitiyor .yureginin de guzelligini gosteriyordu....konustukca acildikca fikirlerimizde orttustu....O dimdik ATATURKun yetistirdigi CUMHURIYET kadini ; vatanini milletini seven ,yuzlerce ogrenciyi yetistiren ,hem de tum zorluklarla yurdun dort biir yaninda egitim veren O guzel kadin[yuregi yuzu] benim dostum arkadasim kardesim..... Hayati paylasmak yasadiklarimizi anlatmak icin cok uzun sure beraber olamadik DOHA da...cunku ben TURKIYE ye dondum.Bazen dostluklar icin cok uzun zamana gerek olmadigini bir kere daha ogrendim GUZINim sayesinde......Benim yasadigim en sikintili anda BABACIGIMI kaybettigim zor zamanimda benim arkadasim benimle beraberdi, babam icin dua okuyordu....
GUZIN son zamanlarda maalesef ender bulunacak iyi niteliklere sahip biri...ne mutlu bana 14 subat 2008 de TANRI beni karsilastirdi ....O bir ATATURK CU cumhuriyet kadiniO bir egitimci.O iyi ve kotu zamanlarnda yaninda bulacagin dost.O herseyi paylacagin arkadas.O cok guzel yemekler yapan es.O fikir alip verecegin arkadasO iyi ki var hayatımda......
Neyyire KOPRULU
Umman

Hiç yorum yok: