10 Nisan 2009 Cuma

Asuman Ozden (arkadas-Fr.ogretmeni)

Güzel çocuğum Güzin'i anlatmak zor bence ama deneyeyim.
İnsanların ruh güzelliklerinin yüzlerine yansıdığına inanırım ben. (Bunun en güzel örneklerinden birisi de sevgili annen Jale Sevgi Elmasri'dir.)
Güzin'i hiç tanımayan birisi,bakinca yuzune, onun için güzel şeyler düşünür hemen. Çok iyi, yumuşacık, sevgi dolu bir yüreği olduğunu gizleyemez o güzel gözleri.
Dostları bilirler kale gibi arkasındadır onların gerektiğinde. Dili, kalbi hep dualıdır." Yumuşak atın çiftesi pek olur " derler biz de. Atatürk'e, laikliğe, barışa, demokrasiye dil uzatan oldu mu kesiverir o dilleri mazallah. Akrep burcunun tüm özelliklerini taşır. Katar'da bile üşür. İyi bir öğretmen de olması gereken tüm özellikleri taşır. Haa... unutmadan benim arkadaşım kırkından sonra yazar olanlardan. Yani kalemi çok kuvvetli ,yazısı muhteşemdir. Benim dostum çoktur , Güzin bunların en ama en önemlilerindendir.
Sevgiyle öpüyorum seni. Umarım işine yarar yeterlidir bu kadarı.

Asuman OZDEN
Ankara

Hiç yorum yok: