26 Ekim 2010 Salı

29.Ekim...Cumhuriyetimizin YAS GUNU.

Sonbahar..
GUZ mevsimi..
Guzel oldugu kadar huzunludur de.Sararan yapraklar caddelerde,sokaklarda,ayaklarinizin altinda...ucusur saginizda solunuzda. Yagan sagnak yagmurlar,ardindan acan gunes..Mutluluk verir insana..ister hava guzel olsun,ister olmasin herkesin elinde,cantasindadir semsiyesi..hele pastanelerde salep icilmesi..cafelerde cekilen nargile keyfi.Bambaskadir lezzeti.
Severim ben sonbahari.
Bir o kadar da duygulanirim bu mevsimde..
Siirlerimde de kullanirim hep." huzun benim gonlumde..huzun benim yuregimde.." diye.Nedense en duygusal oldugum ay da Ekim ayidir.
Cumhuriyetimizin "yas gunudur" 29 Ekim.
Babamin da yas gunudur.
Beni de dogurmus bu anlamli,bu guzel gunde canim annem.Hem de fener alayi yapilirken,top atislari arasinda kutlanirken getirmis beni dunyaya.
Bu muhtesem gunde dogmak mutlu ediyor beni.
Ataturk cocugu olmak,Cumhuriyetimize bagli olmak,cagdas bir Turk kadini olmak,vatansever,milliyetci olmak,bu ulkeyi canimdan cok sevmek oyle guzel ki.
Kac yildir disardayim,SEVGİM,OZLEMİM eskisinden daha kuvvetli,daha yuce.
Asigim ben memleketimde guzel olan herseye.
Simdiden kutluyorum 29 Ekim CUMHURiYET BAYRAMIMIZI.
En guzel bayram..
Ozgurlugumuzun bayrami.
Kutlu olsun aziz milletime.
Sevgilerimle.

Guzin AVCI
26.10.2010
Ankara

Hiç yorum yok: