27 Ekim 2010 Çarşamba

KIRILAN fincan olsun..yeter ki kalpler KIRILMASIN.

Bugun sabahin erken saatinde indim Cukurambar'a.Arabami park ettim,atladim otobuse gittim Adliye'ye.Cok sevdigim bir sinif arkadasim, Ankara universitesinden,guzel
Aysegul.Gece gec saatte aradi beni.
--" Yanimda ol Guzin,destegine ihtiyacim var " dedi.
Ne oldugunu bile sormadim.Beni cagirdigina gore onemli olmaliydi.Ondan daha once geldim Adliye'ye.
Her zaman ki gibi ozenle giyinmisti guzel arkadasim.Rengi kirec gibiydi.
Heyecanla sordum "hayirdir ne oldu" ? diye.
--"Esimden bosaniyorum bugun..destek ol,senin uguruna inanirim " demez mi ?
Beynimden kaynar sular dokuldu.Soka girdim.Benim yuzum onunkinden de kirec oldu.
"Bunun icin mi cagirdin beni" ? dedim ofkeyle.
Nasil tukettiniz o guzelim sevgiyi?
Nasil becerdiniz adliye koridorlarina dusmeyi?
Nasil kiydiniz o dunya guzeli iki cocugunuza?
Nedir sizi bosanmaya surukleyen sebep?
Pespese sorulari siraladim, ogrenmek istedim.
YUVA YIKMAK bu kadar kolay olmamali.Hele ortada cocuk varsa.Onlarin ruh sagligi herseyden onemli.
Hem agladi..hem anlatti.
Hala seviyordu esini anlatirken hissettim..incir cekirdegini doldurmayan sebeplerdi anlattiklari.
Biraz da ailesinin baskisi ile almisti bu karari.
Ne aldatma..ne ihanet..ne de yeni bir ASK vardi ortada.
Sudan sebeplerdi yani.
Orada kalmak istemedigimi,hata ettigini,kari-kocanin arasina kimsenin girmemesi gerektigini,kendi aralarinda medenice konusup cozmelerini soyledim.
"Aklini kullan..ilerde pisman olacagin birseyi yapma lutfen" dedim.
Biraz da yasanmis olaylardan ornekler verdim, ayrildim hizla oradan.
Oyle kizmisim ki..o sinirle yurumusum uzun uzun.
Ablamdayim..oturuyorum..hala gergin..hala stresliyim.
Gecekten de cok uzuldum, guzel bir aile onlar,anlasan,saygili,sevgili.
Telefonum caldi..baktim Aysegul.
--" iyi ki varsin..!!! Seni seviyorum...Bosanmaktan vazgectim ben..."
oyle sevindim ki...
"Oleyyy..." diyerek bir ciglik attim..O heyecanla fincan dustu elimden.Kirildi.
Ablama bir fincan takim borclandim simdi.
KIRILAN fincan olsun..PARCALANAN fincan olsun.
Yeter ki seven kalpler AYYRILMASIN...!!!
sevgiler

Guzin Avcı
27.10.2010
Ankara

Hiç yorum yok: