16 Şubat 2011 Çarşamba

ELiZiNN pastanesi Cayyolu-ANKARA

Gonullerin huzurla doldugu bir mekan

Bugun ELİZiNN pastanesindeydik arkadaşlarla birlikte yine.
Ben her pastaneyi begenmem..az begenirim oz begenirim her konuda oldugu gibi..
Gerçekten de gonullerin huzur buldugu,sessiz,romantik bir atmosferi var.
Calişan gorevliler de ayni guzellikte,ayni kibarlıkta.Mukemmel her biri kusursuz da.
Yemekleri, tatlıları ceşit çeşit super lezzette.
Hele 14 numaralı masa.." benim masam ".
Guneş ışınlarının enerjisi yansıyor bu masaya.Bir ayrı guzel.
O pırıl pırıl ışıltı yuzumuze de yansıyor sohbetlerimize de.
Gerçekten cok seviyorum ve her gidişimde içimden kalkmak gelmiyor inanın.
Buyuk keyif alıyorum Elizinn'da oturmaktan.
Benim vazgeçilmezim oldu ELiZiNN.
Gormeyenler gormeli hemen.
sevgiler.

Hiç yorum yok: