11 Şubat 2011 Cuma

Gelip geçici olmasın dostluklar

Evimdeyim bugun,cikmadim disari.
Unutmusum,actim dolabin kapagini. Hay Allah..buz gibi dolapta sicacik bir goruntu :)
KARMEN...sevgili kardan adamim bana bakiyor koca koca siyah zeytin gozleriyle. ( Mahmut enistem koydu ismini :)
Anlayisli,sabirli,agirbasli,taptaze,canli,daha ilk gunku gibi duruyor meydan okurcasina.Oturuyor odasinda,onun icinde orasi sicacik bir yasam alani iste.
Bazen sohbetle basliyoruz gune .MERHABA Karmen ? kahvalti yapabilsen benimle ? ardindan da icebilsen bir keyif kahvesi ne guzel olurdu degil mi ? " diyorum gulumsuyor cikolata lezzetinde.
Portakaldan beresi,zeytinden gozleri,havuctan burnu,nohuttan paltosunun dugmeleri,pirasadan sopasi,fiyonk makarnadan kulaklari..Bazen mutlu bazen de kederli gorunuyorsa da gozume..simdilik evimin nesesi :))
Aldim geldim salona.."canim benim"..diyerek..Telefon caldi. SETENAY'im arayan.Bir saat sohbet etmisiz ordan burdan keyifle.Mersin'de..deniz kenarinda evi.."inanamazsin denize girenler var..hava muhtesem,balkonda oturuyorum" dedi.
Ben de "Ankara hala karla kapli" dedim, KARMENi anlattim "karsimda su an duruyor" dedim.. "Cocuksu,hayat dolu kalbine hayranim" dedi.. gulme krizine girdi.
Benim ilham kaynagim,canim cigerim,dostum,arkadasim,guzel bacim.Dile kolay 10 yil gecmis ayrilali aradan.Nerede olursak olalim kalplerimiz bir , hic ayrilmamis gibi kaldigimiz yerden devam ediyoruz konusmaya..hiic ayrilmamiscasina..Gozumun onunde tatli gulumseyisi,parlak gozleri.."Guzisim " diyen sesi..Gecmisin dili olsa da anlatsa o guzelim gunlerimizi.Guzin-Setenay-Belkis ucgenini.Sule'm pek katilmazdi ev sohbetlerimize."Olmazsa olmaz" yoktu ruhumuzda.Anlayisli,sabirli,hosgorulu,ozverili,sevecen,mulayim,alttan alan bir yapimiz vardi ucumuzun de.Guzelligin yansimasiydik sanki herbirimiz de.
Kolay kolay elde edilmiyor boylesine guzel dostluklar.
Tamamen insanin kendi elinde. Bence..son derece kiymeti bilinmeli guzel insanlarin.
Gelip gecici olmamali GERCEK DOSTLUKLAR..ebedi yasamali.
Zor aninda " bir alo" diyebilecegin bir dostun olmali hayatinda.
Dusunurseniz sandigimiz kadar da ZOR olmadigini anlarsiniz.
Haa..bu arada unutmusum KARMEN'imi..erimeye baslamis garibim.
Kosarak goturdum odasina,kapattim kapagini :)))
sevgiler

Guzin AVCI
11.Subat.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: