27 Şubat 2011 Pazar

Libya'da hayat yine donse eski gunlere

Televizyonum hep acik...izliyorum kanallari..dikkatle okuyorum alt yazilari.
Her seferinde kiziyorum medyaya..
abartili konusmalari, komsu ulke icin sacma sapan yorumlari.
Biz yillarca o ulke ile ic ice yasiyoruz.Libya kalki seviyor Turkleri.
Istanbul,Antalya dedin mi akan sular duruyor zaten..Her BiNGAZi seferimde istanbuldan yuzlerce Libya'li binerdi ucaga..Dukkanlarinda hep Turk Mali satilirdi.Bunlari yazmama gerek yok ki..iste ortada bilanco..
200 Turk sirketi orada milyonlarca dolar karsiliginda yatirim yapmislar Libya icin..bizim ulkemize veriliyordu genellikle buyuk isler...ve calisan 25.000 Turk var.
Senelerdir calisiyorlar,LiBYA ekmek kapimiz olmus binlerce insanimiza.
AYIPliyorum abuk subuk konusanlari.Utaniyorum da ayni zamanda dusuncesizce konusanlari.Dikkat ettiyseniz "Libya halki bize yiyecek verdi,sevgiyle bagrina basti" diyor her gelen.Bunun tersini soyleyen yalan soyler.Libya halki gercekten seviyor bizleri.Ben yasadim ve gordum o inanilmaz sevgiyi.
Bir gun gelecek...gunesler yeniden dogacak..kardes kardese kizginliklar yok olacak..el uzatacaklar dostca birbirlerine..unutacaklar bu kotu gunleri..el ele verecekler..memleketleri icin birlik olacaklar..akillica davranacaklar ..yeniden yeniden yikilan yerleri yapacaklar...yeniden kucaklayacaklar birbirlerini sevgiyle.
HAYAT yine donecek eski guzel gunlere.
istedigim teksey sagduyulu olmalari..bir ofkeyle kardes kardese zarar vermemeli..iktidardakilerde dusmanlari sevindirmeden HALKIN istedigine kulak vermeli, bir an once masaya oturup en dogru olani hemen uygulamali.
DUALARIMIZ Libya icin.
Allah yardimcilari olsun..!!!

Guzin AVCI
27.2.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: