10 Şubat 2011 Perşembe

Gecenin siyahinda..

Tadim yok dunden beri..nefes alamiyorum sanki..grip de degilim ama zorlaniyorum nefes almakta.
Actim pencereyi. Baktim uzun uzun gecenin siyahina. inanilmaz keyif aliyor insan izlerken bu manzarayi.
ANKARA buyulu bir atmosfer...albenisi fazla. Gozalici işiklar ışıl ışıl parliyor Cayyolu semalarinda.
Yol boyunca uzanan isiklar sanki Bogaz Koprusunu cagristiriyor bana.
Bir an..bir an ..dusundum de. Muhtesem bir goruntusu olurdu Ankara'mizin da masmavi bir denizi olsaydi eger. Simdi gecen vapurlar olsaydi sira sıra,yan yana..icinde insanlar dolu olsaydi ..heyecanli, sevdali, yorgun, uzgun farkli farkli insanlar, hepsi ic ice,gozgoze.
Bogaz Koprusu..kimbilir su an nasil da guzeldir. Modern Turkiye'mizin en muhtesem koprusu.Esine rastlanmayacak guzellikte.Hayali bile guzel iste.Sanki dalgalarin sesi geliyor kulaklarima, martilar bekliyor sabahi heyecanla.
Kendimi bu karanlik sessizligin icinde kaybolmus hissediyordum.Tatli bir hayalle, bir masal aleminde sandim sanki. icime enerji doldu birden.Ciçekler açti solgun yuzumde..baharin mujdecisi gibi kelebekler ucustu icimde.
Bir melodi gelse uzaklardan... bazen yurekleri hoplatan cinsten olsa sen sakrak..bazen de melankolik, huzunlu, aşk dolu olsa.. yanik yanik.
Goz acip kapayincaya kadar bitiyor koca birgun hizla.
Oysa varligindan bile habersiz oldugumuz, bilinmeyen nice olaylar yasaniyor zaman diliminde.
Hastane koselerinde ,hapishanelerde gecmek bilmez zaman. Doyasiya yasamak haklaridir insanlarin.
KADER bir kere kotu ormustur aglarini..bir hata yuzunden dusmustur cukura,cikamaz cirpinsa da disari.
Duygusal ruhum hayatima yansiyor bazen istemesem de..uzuyor beni derinden.
Keske...herkes icin gelebilse ..gelebilse yeni sevincler, yeni umutlar, yeni sayfalar, yeni YILLA birlikte.
Gormesem ben de titreyen dudaklari, sahit olmasam gozpinarlarindan sessizce suzulen gozyaslari.
Sicacik evimizde,kanaldan kanala gezme keyfini yasamak varken hassasligim ustumde yine iste.
istiyorum ki...
Sevgiyle buyusun tum birliktelikler,yasanan iliskiler
Sevgiyle buyusun tum dostluklar,sevgiler
ZOR olmasin HAYAT
icimizi isitan bir guzellikte olsun hersey gonlumuzce...!!!

Guzin AVCI
10.Subat.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: